Well then...

Idag har dagen gått lite i humorn tecken känner jag.
Lr ja, jag har iaf varit på äckligt bra humör.
Allt flyter på sådär äckligt bra.
Jag behöver bara hitta mig en fru.
Någon?
Vem som?
Any one?

Bara du är snäll, rolig på samma sätt som mig, klär dej snyggt, och gillar hundar.
För ja funderar på att haffa en vovve snart.
En sån här sak.



Får se, får se..
Måste bara ha tid med den oxå.
Så just därför ja behöver en fru som kan hjälpa mig ;)

Well, från det roliga till det där med humorn.
En tjejkompis la upp massa roliga bilder på grejer, så ja fick webadressen till vart dom kom ifrån.
Och det va härifrån, 1000 apor.
Så jävla roligt!

Så jag petar upp en grej därifrån.

Forskare har kommit fram till att samtliga som lyssnar på trance är utvecklingsstörda på flera plan och beter sig därefter. Videon här ovan var ett av forskningsunderlagen.





Ha ett kul liv och en fortsatt rutten dag. //J.Lo

Och btw, fan va glad ja blev av att höra din röst igår.
Sjukt länge sen.
Men snart syns vi :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Att folk som lyssnar på trance är utvecklingsstörda va väl inget nytt?^^

2008-12-18 @ 16:09:37
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

HAHA kanske inte ^^

2008-12-18 @ 21:21:23
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Simon

Är det en Amstaff du ska skaffa dig? :o

2008-12-21 @ 01:43:11
Postat av: J.Lo

Nope, funderar på en Staffordshire Bullterrier :)

2008-12-21 @ 16:20:16
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0