A Big Schlong Is A Mans Best Friend

Vad händer med världen?
Varför får man 23 mail om dagen om att man borde käka lr ta nåt för att öka sin dick med typ "4 inches and so on"..?
Speciellt när man får det från typ nån indisk snubbe som heter Mohak Gupta.
Hur vet han att jag har liten kuk lixom?
Hur vet han om jag ens är kille?
Och med tanke på att killar inte är lika lättlurade om det inte är en kvinna i närheten, så varför ens pröva?
Man fattar ju att det är nån som vill blåsa en på ett lr annat sätt.
Och jag fattar inte ens heller hur ens kuk skulle öka med typ 4 inches.
Det är typ 12 cm. Fattar ni att det är juh typ vad medellängden är på den normala svenska killens kuk.
Lr ja kanske lite över..
Runt 13 cm har ja sett.
Och sen har vi juh John Holmes, som hävdar att han hade 38 cm hårdvara.
Men jag anser mig inte hamna där på något sätt.
Varken på det ena lr andra...
Och det ska man väl kanske va jävligt nöjd med.
Kan fan känna medlidande med både killar och tjejer som har haft "problem" med en för liten lr stor "schlong".
Men som sagt, finns väl inte så mkt man kan göra åt den saken.
Taskigt läge säger ja bara..
Då man kanske får börja anstränga sig på andra områden.
Men visst, alla har vi väl våra "problem" i sänghalmen.
Handlar väl om att lära sig av dom och göra nåt åt dom.
Tror att bra sex i slutändan handlar om att mötas på halva vägen, lära sig hur sin partner funkar.
Att ge lika mkt som man får. Sen funkar ju alla olika oxå.
Vissa har kanske bara haft sex med ett par stycken i sitt liv, medans andra har legat med en större massa.
Jag dömer ingen. Tycker att så länge man känner sig själv och vet att man inte gör nåt ont mot någon så ligg på.
Men akta sig för diverse sjukdomar, och barnfixande bör man..
Du har bara ett liv. Så skaffa inte HIV... haha litet rim där ja ;D
Det var dagens lektion i Sex och Samlevnad av Jon.. HAHA!

Jag har dessutom så satans ont fortfarande i min hand, igår va den svullen som fan. Men det har gått ner nu. Och även om jag slängt på massa smärtstillande gele och lindat min hand så värker det illa..
Och inte kul heller att mitt finger som jag bröt för några månader sen gör lika ont.
Jävla idiot som skulle hålla på och bråka..
Stör mig på sånna människor.
Skaffa ett liv som ger er nåt istället.
Ta inte ut det på folk bara för att du saknar kärlek i ditt liv och haft en taskig barndom.
Blir ingen träning på säkert 3 veckor heller.
Suger en hel del ja..
Ska iaf förhoppningsvis va lagad inför min praktik var den nu blir.
Kollade resor till Tobago idag, och om ja åker vecka 11 så kostar den bara 6100 ca.
Hade vatt najs, men hade ju tänkt att ja skulle kunnat fixa nån bra deal på Wittlocks innan jag drar.
Bla bla, det löser sig som sagt..

Hoppas ni haft en skön tisdag änna :)

Make love, not dåligt blandad O'boy

//Jon

Kommentarer
Postat av: Fija

HAHAH vilken tur att du är nya Dr Phil i sexfrågor! Vänder mig till dig nästa gång jag har problem med att få orgasm ;)

2008-02-28 @ 16:50:18
URL: http://lillfija.blogg.se
Postat av: Jonii

Jag hoppas det Fija ;)
Ska göra mitt bästa för att hjälpa dej om ja så måste ta till med både hand och munkraft haha ;D

2008-03-01 @ 17:59:18
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0