Cheese Unt Music izma Addiction!!

image49


Jag har kommit på mina beroende. Lr ja, dom jag har just nu. Lr vafan, dom ja haft ett tag.
Som ett antal människor vet så har jag byggt upp en skräck för bananer, och även kaviar. Och när den där groteska, äckliga reklamen med Kalles kaviar med banansmak kom.
Nä då va ja tvungen att stänga av tv:n och dricka ett glas vatten...
Men som sagt, jag har sedan tidig ålder byggt upp ett beroende av ost, och musik.
Gärna tillsammans. Som nu.
För nu sitter jag här och smaskar på Cheez Balls och lyssnar på lite skönt nyladdat.
Det började med några ostskivor på en praktikplats jag hade för många herran år sen.
Sen började jag överdosera ost på mackor, mellan mina hamburgare, sen på annan mat.
Och nu har jag ost på allt. Typ..
Dom där SourCream & Cheese-chipsen ska vi inte snacka om heller.
Mums!
Jag har ju då turen att gå upp ca 1 kg om året, och sen förlora det samma kilot om ja så går ut och köper pizza.
Fast nu ha ja ju lagt in högväxeln på träningen, och med min ostrika (fettäckliga) kost, så ha ja lagt på mig snart 7 härliga kilon. Fast jaja, nu ska ni inte tro att ja blivit nåt fetto även om ja fått några smaskiga kommentarer om min snyggt skulpterade ölmage.. Men fan chilla, den försvinner snart oxå..
Inte direkt att jag är tjock.
Jag är en man.. ;)

Från en sak till en annan.
Kommer från och med lägga ut nån Playlist med skön musik så ofta jag känner för det.
Och om ni ser nåt ni gillar, ja kanske lyssnar på nån låt på youtube lr whatever, och sen förstår att den där Jon, han har massa bra musik. Då kan ni juh alltid fråga om min msn så kan ja skicka.
Lr så kan ni juh alltid ladda ner det själv.
Men som sagt, här kommer den första av Playlist Of JonnyLoco_Vs_TheGirl

1. Audioslave - Be Yourself
2. Sunday Sound - More Than Dead
3. Dropkick Murphys - Surrender
4. Angels & Airwaves - Lifeline
5. Secondhand Serenade - Stranger
6. Korn - Hold On
7. Stone Sour - Zzyxz Rd.
8. Rise Against - The Good Left Undone
9. Puddle Of Mudd - Psycho
10. Paramore - CrushCrushCrush
11. Jack Johnson - If I Had Eyes
12. Engel - Casket Closing
13. Biffy Clyro - Buddy Holly

Well, det får ni nöja med er för denna gången..

Make Love, och inte dåligt gjord O'boy

//Jon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0