Det är tillåtet att känna ibland..

Nu va det juh ett tag sen jag satt här och skrev känns det som.
Ha ju varit på resa hela helgen praktiskt taget.
Blev ju att jag åkte till Örebro och Erik i fredags.
Han och Key kom och mötte upp mig på stationen.
Lr ja, jag kom ju lite före. Så det va väl jag som mötte upp dom istället.
Men hemgång och en allmänt chillig kväll.
Blev iaf att vi pallrade våra feta ass bort på den närliggandes pizzerian sådär halv 1 på natten.
Och eftersom Erik är nyinflyttad i örebro så har han fortfarande lite problem med sitt lokalsinne.
Varvid vi yrade oss fram och tillbaka, utanför pizzerian dessutom..
Folket som satt där måste ju trott att vi va några halvpundiga snorungar som varken visste ut lr in..
Men kul va det ;D
Lördagen bestod av systembolagsbesök och det dröjde väl inte alltför länge innan vi knäckte första bärsen.
Sen träffade jag på en pojke vid namn Oskar som bor i Örebro, snackat lite me killen på en community.
Och han verkar sjysst, bra kille helt enkelt.
Han va ju typ redan full vid 4-tiden, å han skulle på nån fest i nån Mc-lokal.
Well, alltid kul å träffa nytt folk.
Sen blev det en ytterst liten förfest Casa Erik, så vi drog vidare till Veronika som hade brudpartajj.
Där träffade jag dessutom min "blind-date", lr ja, Erik hade fått en efterfrågan av en dam om en kille som skulle passa in på mig. Maria va hennes namn. Och hon va iaf tydligen där. Som sagt, alltid kul å träffa nytt folk.
Drog senare ut på Klaras och körde ett par svängoms innan jag mötte upp me Fröken Lindh och hängde me henne på nån efterfest hos Nisse. Gammal räv som ja festat loss me förr, lr ja, nångång i somras när ja va i örebro senast. Men gammal återseende är alltid kärt.
Både här å där. Och Alexzandra är ju alltid en pepp rockbrud som kan få dom mesta att bli monogam..
Haha ;D skämt åt sidan..
Jag är ju så jävla full jämt, så jag fick söka karta på eniro.se sen för att fotografera av så jag kunde hitta hem.
Och det gick juh verkligen sådär..
Typ hemma sådär 3480202 timmar senare kändes det som..
Kul.. Fett däckning iaf.. Mums!
Sen upp tidigt på söndagmorgonen för att ta mig till stora staden Sthlm där en annan Alexandra hämtade upp mig och tog med sig en bakfull Jon till sin lya och där bjöds det på filmmaraton.
Skön avslutning på helgen..
Och ja..
Ni undrar säkert alla vad min rubrik betyder, lr vad jag menar.
Men både idag och igår så fick jag väldigt stor klarhet i vissa saker.
Och jag känner mig djupt rörd och ärad över folks känslor ibland.
För alla är vi olika, och känner olika saker.
Och visar det på olika sätt oxå.
Alla har vi säkert blivit sårade mer lr mindre, och då kan det bli så mkt svårare att visa just känslor.
Att öppna sig för en ny människa.
Men att man gör det, och visar sig sårbar.
Men ändå vågar..
Det krävs mkt.
Jag ärar den människan som visade det här för mig.
Och jag tycker om henne väldigt mkt.
Men som sagt förut, jag tar mkt som det kommer.
Tid är väl nåt som jag prioriterar just nu.
Tid till mina egna känslor för människor..

Love//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0