Ekonomisk Oberoende

Det ska ja bli inom en snart framtid.
Så därför är det väldigt viktigt att man hänger med på våran kurs i skolan.
Entreprenörskap som den så fint heter.
Våran lärare, Per Leandersson, försöker få till sådär snitsiga ordvitsar ibland.
Men som är sjukt värdelösa, men vissa ordvitsar får han inte ens till utan är bara
helt meningslöst tappad bakom en vagn..
Och måste förövrigt lägga in att han tycker om att spela bridge, och har jobbat som
gympalärare, som vi alla inte kan förstå.
Med tanke på att han har en kropp som påminner om hur Göran Perssons sons skulle se ut..
Dagens sköna uttryck iaf.

1.an..
Då gör vi lite uppgifter muntligt ihop, vi hamnar på bokstaven efter D.
Per säger:
"Nämen då kan vi väl stoppa i oss lite E"

2:an..
Om vi får slut på rutpapper så finns det FLER lappar.
Per säger:
"Jag har 60 st upptryckta"

3:an
Om skillnaden på olika kontotyper och vad dom betyder.
Per säger:
"Utfört arbete, det är ju när du säljer din kropp"

Hoppas att ni förstår komiken i det här.
För det gjorde verkligen vi idag..
Lr jag iaf..
Kan juh iofs bero på att ja har kass humor, och va sjukt trött..
Hittade 3 skrivna sidor i mitt kollegeblock idag oxå, där jag hade skrivit ett väldigt invecklat, patetiskt och känslosamt "brev", lr kanske ett försök till att vinna ett av mina ex tillbaka.
Tänk va naiv kärlek kan göra en.
Vet iaf idag att jag aldrig mer ska hamna där.
Fuck No!
Kommer aldrig böla ut mig över en annan människa, om inte jag har begått ett stort misstag.
Men så var det verkligen inte i detta fallet.
Som vanligt..
HAHAHAHA!
Idag skrattar jag åt det som kallas kärlek!
Men tror ändå på det..
Att det kommer när det kommer..
So long, kommer ja ha kul och träffa folk.
Har inte tid med så mkt mer.
Lr ja, man får se va som händer.
Fan är tokstressad av massa saker, måste verkligen ta tag i skolan lite mer.
Plus att jag måste fixa me företaget, jada jada jada..
Sen är det inte många månader kvar. Då blir det massa jobb.
GÖTT!!
Men först 4 veckors praktik nere i Halmstad.
Ska oxå bli sjukt skönt. Att hålla sig lite på hemmaplan.
Spara lite cash.
Hatar att va så fattig som man är just nu. Att va student är fan inge toppen..
Plus att jag är ju expert på att plocka ut cash från företaget och slösa upp dom.
Dags att spärra vissa konton kanske?
Mjo..
Är väl redan gjort iofs..
Det va förra året.
Typ... Vi låtsas som det iaf..
Plus att nu önskar ja att nån jävel kunde hjälpa mig me min bloggdesign.
För jag tycker alla "stilmallar" lr va det heter suger GET!
Sååå, om nån känner sig manad att give me a hand.
Säg till ;)

NU väntar bädden änna..
Sleep Tight Peeps!

//JonnyLoco_Vs_TheGirl




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://linaveronica.blogg.se/blogghjlp.html

2008-02-06 @ 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0