För nu är det vår!!!!!!

Men Hej SOLEN!!

Fan va glad man blir när man tittae ut genom fönstret och solen skiner som aldrig förr.
Känns det som iaf.
Man har stått ut med nånting i ett par månader nu som kallas tortyr.
För min del iaf. Hatar vintern.
Kan ju bero på att jag har aldrig direkt funnit nåt nöje med alla "vintersporter".
Kyla, mörker och snö gör mig faktiskt lite deprimerad.
Man märker att ju mer mörkret och den där dystra höstligheten dyker upp i oktober, desto mer ökar alkoholens konsumtion. Varje söndag, kvittar hur bakis man är så längtar man efter att onsdagen så man kan ut och supa ner sig, bara mest för att ha nåt kul att göra.
Men så blir det varje år, som ett brev på posten lr ett amen i kyrkan.
Det vet man..
Men sen efter nyår får jag alltid en sån ångest över mitt leverne, och vill förbättra mig.
Då slutar man röka, drar ner på supandet och börjar träna.
Ja, så är det.
Och jag lovar att det är en stor procent av resten av det svenska folket känner och gör som jag.
Men visst känner man sig nöjd efter den där vita helgen, lr dom där timmarna på gymmet?
Och idag är en sån dag.
Jag har haft en lugn helg, iofs fest i lördags.
Men inget toksupande.
Och jag har träningsvärk idag.
Solen skiner.
Våren är på väg.
Jag lever!!
Är det inte en underbar känsla att känna?
Varesig det är smärta eller lycka?
Livet är ju en bergochdalbana.
Gäller att ta vara på dom där sköna stunderna som får en att lida genom dom lite hårdare och svårare.
Därför som jag idag ler över att solen skiner.
Jag är ju lite sådär naturnörd, har alltid gillat naturen och speciellt fiska.
Det som får mig att rymma lite från verkligheten ibland.
Så det jag känner en dag som denna.
Att nu knyter ja på mig skorna snart och går ner till älven och sätter mig och glor lite.
HAHA :D
Nämen det vore skönt.
Även om jag känner att börjar bli lite snorig och sjuk..
Och det suger..
Well, i helgen ha ja ju haft besök hos mig.
Säkert Caroline som smittat ner mig.
Men jaja, det ha vatt sjukt lugnt iaf.
Gött med sällskap.

Petar ut en fulbild från lördagen på oss =)


image47

Sådär gott folk!
Idag önskar jag er alla en härlig vårdag!
Ni andra som inte har sol hos er.
Föreställ er! ;)
Och längta..

Kösssss!!

Kommentarer
Postat av: snopp

du hookar ju bara med fjortisbrudar?

2008-02-12 @ 13:28:56
Postat av: Jonii

Ohja, det vet du ;)

2008-02-12 @ 15:39:13
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0