Hyyyjjeeedaamejj!

Fy böveln va kallt det ska va dåååå!
Upp klockan 06.20 imorse för att dra ut på trolling med en klasspolare.
Och för er som inte vet vad trolling är, så kan ni antinen googla lr så följer en kort beskrivning,

Trolling: Att dra ett bete som efterliknar en viss fisks föda (mat), efter en båt i en lagom fart.
Sen frysa halvt ihjäl, för att det fortfarande tydligen är vinter.
Plus att man inte får nån fisk. Typ...
Plus att tydligen ska alla människor ringa just idag på dagen, så man förfryser sina satans fingrar.


Även om temperaturen hölls sig på minustrecket hela dagen så värmde trots allt solen i nån timme mitt på dagen och man fick ytterligare lite sånna där sköna vårkänslor.
Snart ÄR vintern slut..
Så innåt helvete va skönt.
Slut på all snö och slask, kalla fötter och all mörk dötid..
Yummy!!

Idag ha vatt en sån där alltsugerballeochdetfinnsverkligeningetattgöraförutomsova-dag...
Och ändå ha ja inte gått och lagt mig.
Men bädden skriker praktiskt taget efter mig.
Så snart, då blire att däcla till nån film.
Hade dock vatt sjukt najs med lite sällskap..
Blöblö..

Va ska man göra resten av helgen då?
Några förslag?
Kom och kidnappa mig, någon??


Blir iaf lite träning och säkert kommer nån av mina vänner dra med mig ut på nåt tråkigt äventyr.
Om man nu kan säga att ett äventyr är tråkigt..
Well, det löser sig fiiiint ska ni se :)

Sen fick ja en sån fin fråga av en tjej om hon kunde få några av mina naturbilder jag tagit.
Då blev jag glad.
Känns kul att folk uppskattar ens estiska sida som fotograf.
Dessutom när folk frågar först istället bara för att ta.
Kanske nåt man skulle satsa på ändå.
Naturfotograf.
Kanske det kanske..
Här kommer en bild från dagen iaf.

Ice Ice Baby

image52

Have it good, Reeaal Good!
//Jon


Kommentarer
Postat av: Alexandra

se upp så inte en liten alexandra tittar förb och rövar bort dig;)

2008-02-16 @ 00:29:16
URL: http://znuttis.blogg.se
Postat av: Jonii

haha för sent :P
e hemma i halmstad nu ;D

2008-02-16 @ 13:25:16
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0