Ingvar Oldsberg är min homeboy

Sitter på tåget på väg hem till Halmstad nu.
Hamnade bredvid 2 toksköna fransyskor, där den ena är på pricken lik Tuva Novutny lr hur det nu stavas.
Det franska språket väcker nåt inom mig, ett sånt otroligt vackert språk.
Mums!
Läste det i 3 år i högstadiet. Så lite har ja fått samtalat med dom.
Men dom tittar roligt på mig när ja försöker mig på att bilda en hel mening..
Så dom skillsen har man inte riktigt tagit med sig tydligen..
Satt och bläddrade lite i den där tågtidningen som kallas Kupé innan tåget begav sig från Göteborgs station.
Och det va en artikel om Ingvar "The Man" Oldsberg.
Riktigt skön snubbe verkar han va. Och han hade en sån skön kommentar om hur han fortfarande kan vara vän med sina ex.

"För mig är det självklart. Jag kan inte förstå det där att man helt plötsligt ska börja strida med varandra bara för att man inte längre lever tillsammans. Jag menar, det handlar ju om människor som en gång älskat varandra och planerat livet ihop. Något av det måste ju alltid leva kvar även om förhållandet har spruckit."


Mkt visa ord från en gammal man som DESSUTOM fyller år samma datum som Herr Hansson.
Den 31 mars.
Och apropå min födelsedag som närmar sig med stormsteg, så kan jag redan nu avslöja att mest troligt så kommer det bli STOR fest i Halmstads trakter. Antagligen på en av Halmstads nattklubbar.
Så redan nu säger jag till er, att boka inte upp sista helgen i mars.
För då blir det PARTY!!!!

Härmed lämnar jag dagens blogg med två ord.

Snart är det helg!

Love//Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0