Ja är något sådär nöjd än så länge

Yeay, fick nån tips av en brud om hur ja kunde fixa en ny header här om dagen, sen spårade jag ut totalt och ville fixa en massa.
Och hittade en sida som heter www.designadinblogg.se.
Ett antal timmar senare ha ja lyckats knåpa ihop nåt som ändå liknar en personlig blogg.
Yeay!
Blir väl att fixa lite mer later on..
Men jaja, pallar inte nu.
Och något som gjorde mig fett nöjd imorse va när ja kollade statsen, så hade mina läsare ökat.
A LOOOT!
Jag tackar och bugar och hoppas dom flesta av er återvänder titt som tätt.
Myyye Kärlek till er alla!
Lixom inte haft min blogg så länge, så det är rätt gött att se dom där små förändringarna.
Och ja ni gott folk, eftersom klockan knapp blivit morgon här uppe, så har ja inte så mkt mer att berätta om min dag än så länge..
Jo förutom att ja vaknade sådär 06.47. TOOKpigg! Hatar sånt.. så nu va ja tvungen att protestera mot min vakenhet.
Jag struntade fett i att gå till skolan.
Haha dorky ja vet.. Men när ja stör mig på vissa saker lr vissa personer till och med.
Då måste ja slå näven i bordet!!
Well, ett gnutta samtal till Semlan, sen va det juh likabra att ta en dusch, äta frukost.
Och nu, aaah.. Tro mig när ja säger att nu väntar sängen igen..
Drar på nån kass film mest troligt.
Måste va sådär lite halvolaglig och dra hem några movies och maybe lite musik.
Säger ännu en gång till er gott folk, Audioslave - Be Yourself.
Den låten är min nya kärlek.
Gammal ja vet, men gammal kärlek rostar aldrig.. Hö hö hö..

Om vi inte syns, så hörs vi..
Hörs vi inte, ja..
Då kan ni juh alltid läsa min blogg..

Shoo alla Katter i vårat avlånga land!
//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0