Oj titta på bilar e juh kul

Wazup with the Svenska Rallyt lixom?

Okej, jag dömer ingen som gillar att kolla på diverse sporter av alla dess slag, inklusive rallybilar.
Det är ju manligt.
Visst, jag tycker det är skitball me bilar som drar fram i ett antal km i timmen.
Frääänt!
Men ändå, så jävla kul är det inte att stå ute i minus i flera timmar och kolla på 3 bilar typ som flyger förbi en.
Vroooom, och sen hejdå..
Men jaja, det va väl itne det här ja skulle komma fram till.
Mest att igår blev det ju utgång me lite folk, som tur är jag dretfattig.
Likamed, vill man ha med Jon ut. Då kostar det!
Folk får betala för att få me mig ut.
Ja vet, man känner kanske sig lite dum när någon spenderar ett par hundra på en bara sådär.
NOT! ;D
Inte mitt problem..
Börjar iofs bli en dålig ovana att dryga sig på andra människor.
Men tja, jag ha ju inga cash.
Well, whatever. Jag skulle ju komma fram till nånting här nu.
Men är ju expert på att spåra ut gång på gång..
Grejen va att 5389 st av ett annat folkslag hade invaderat Arena.
Och det som va så kul, dom va jättelätta att känna igen.
För ALLA, verkligen ALLA hade knytit sina fina tröjor runt magen, PLUS att dom tyckte det va jättekul att ta kort på sig själva posande med snyggingar på dansgolvet.
Och självklart så tog dom massa kort på Sandra Andersson, när hon och hennes väninna släätar av varandra på dansgolvet sådär 4903 ggr. *host* Fjortis *host* ;P
Jag va iofs rätt nykter, men jag hade skitkul.
Till och från iaf.
Utom när Micke först kommer och häller en hel drink innanför min tröja.
Nog för att det va lite skönt att bli avkyld där i värmen.
Men njae..
Sen tar det 2 minuter så kommer han tillbaka och går fram som en punkterad ångvält och lyckas hälla sin öl över hela min arm. FFS!!!!
Jaja, festen fortsätter, Jon och hans kumpan Magnus dräggar ut på dansgolvet och kör lite Stampa Med Leroy.
Kolla klipp på youtube vettja, sök, "stampa med leroy".
Finns allt ni behöver lära er för att regera på dansgolvet.
För den delen så uppskattade jag att va relativt nykter igår, man minns helt plötsligt så mkt mer.
Träffade sjukt mkt människor igår som ja inte ens kände, trodde jag.
Men det va som att stå på nåt center för hemlösa och bli avlöst med kramar istället för gratis mat.
Mkt trevligt!
Innan jag fortsätter bjuder ja på några Burger King bilder..

Sandra och hennes följeslagare

image44

Söt pojke med tandställning ( okej inte...)

image45

Skönt däckad kille

image46

Jaja, det va den torsdagen i stora tal.
Förutom fylla och dans så vad det mest plugg och sjävklart hård träning och mängder med mat.
Och idag är det fredag ja, FREDAG!
Om sådär 5 timmar så dyker Caroline upp på centralstationen här i Karlstad.
Sen blir det Semlan och Tjockisen Weekend Of Fun ;D
Det blir kul kul kul!
Men först, städning, tvätt och sen in till city för lite suuunbathing and discodancing ;D
Som Borat skulle säga. Fast jag ditchar iofs discodansandet tills imon.
Men måste förbi systemet tror ja..
Får se va som hinns med.
Göööött!

Och för övrigt är ja mkt nöjd med er läsare som tittar in.
Kul när sådär antaler ökar ena dagen med 60 pers.
Tackar!!
Känns kul att folk till och med intresserar sig för en kille med fräknar och smala ben ;D

Take care and make sweet sweet love!


Kommentarer
Postat av: syrran N

vem fan e caroline som kommer upp till dig då?? spännande:)låter ju som du över lever iaf:) kisses

2008-02-09 @ 12:51:20
Postat av: Mia

Tack för din kommentar!
och håller med dig.. jag tror inte att tjejer är bättre... jobbigt ämne det där med otrohet och monogami.. jobbigt att lita på någon men samtidigt skulle man ju bli galen av att gå och misstro folk hela tiden.. man får nästan försöka fokusera på kärleken istället oc hoppas att man får lika stark kärlek tillbaka :)
ha det bäst!
Kram

2008-02-10 @ 17:50:01
URL: http://miiasmake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0