Okej ja va otrogen..

Nu har det gått sådär 23 dagar sen ja skrev i min blogg senast känns det som.
Inte för att det har hänt nåt direkt häpnadsväckande. Förutom att jag har blivit fetesjuk, och smittar folk vidare.
Som Magnus i min klass tex..
Haha, blev utmanade av några girls på Arena igår, så man är ju inte den som visar sig homofobisk.
Grejjt D!
Menmen, det värsta är att man super sig full och helt plötsligt känner sig hur frisk som helst på alla sätt och vis.
Desto värre är det när man vaknar och är 98 ggr sjukare och min stukade hand visar sig att den inte alls är hel längre.
Oxå Grejjt D!
Onsdan och torsdan tillbringades iaf på Fredros Gård uppe i skogen nånstans i Värmland.
Hade nån terrängförarutbildning med skotrar och fyrhjulingar.
Det var kul sådär, 2 minuter..
Fast det är ju alltid bra och ha nåt sorts körkort om man nu skulle få för sig att köpa en fyrhjuling occh glida omkring med. Och det fick vi ju allihopa. Duktigt grabbar! Lr inte..
Fan barnsligt lätt prov. Till och med Svenno i min klass klarade det.
Ja det är sånt här vi gör i vår skola. Så ni vet.
Helt meningslösa saker.

Jag har dessutom fet ångest över att jag inte har ens lyft ett finger, och mindre tagit ur tummen ur röven för att plugga nåt på dom sista tentorna vi har den kommande veckan.
Funderar på att sjukskriva mig istället och skita i allt.
Så less på allt är jag nu...
Det enda som lyfter lite på smilbanden är att det är tokfint väder ute!
Snälla vår kom nu!
NU!



Jaja, sen så blev det ju inte heller så att Union Square kunde spela på festen.
Dom håller ju på att spela in en platta nu som tar massa tid.
Men jag fixar ett annat najs band som kan lira.
Men det gör jag på måndag tror ja..
Nu ska jag verkligen bara gå och lägga mig i min säng igen och snörvla..

BrumBrum And ByeBye

//Yoni


Kommentarer
Postat av: lillbajs

urgullig bild!

2008-02-29 @ 18:05:30
Postat av: Jonii

Mkt tack ;)

2008-02-29 @ 22:54:47
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0