Ooooh helgen va fett värd!!!

NU är det dags ja..
NU kommer alla smaskiga detaljer!
NU ska ni allt få läsa om heeeeela Jons händelserika helg..
NUUUU! ;D;D;D;D

Well, drog ju hem i torsdags och åkte hem till Caroline.
Va där och tog det chill och drog vidare till Elias senare på fredan.
Inte direkt tänkt att vi skulle dricka öl, men så blev det.
Det kom folk från lite överallt, Lillen och company.
Sen kom SnyggRockerSandra och Paulina och joinade oss.
Hey ölspelet!
Sen drog Lillen och hans crew vidare in till L.A.Holm och gjorde Bakfickan osäkert.
Vi andra stannade kvar, men även Sandra och Paulina lämnade oss.
Efter lite betänketid så bestämde även vi andra oss för att dricka öl ute.
Som vanligt så bailade Elias och jag och Simon fick dra ner och möta upp the girls.
Fett tråkig va det iaf, men ja fick gratis öl av Simon. Tack tack!
Bättre än att sitta hemma och gråta sig tills sömns iaf.. ;)
Nånting säger mig att ja ringde ett antal i min telefonlista och hade seriösa fyllesnack.
Bergis..
Och rätt som det va så var det lördag.
Vi visste alla vad som väntade.
Stora dagen för en viss flicka från skummeslöv som fyllde 18 stora år.
Ja, Emily är hennes namn.
Iofs inte i lördags, men hennes fest skulle gå av stapeln denna dag.
Stress stress stress, så kan man sammanfatta lördagen fram till ca klockan 19.nollanolla, då vi kom hem till Sandra där redan Paulina och Mårten infann sig.
Very niiiice!
Ännu mera ölspel där some girls didn't made it all the way... HÖHÖHÖ ;P
Men efter att en viss flicka hade delat med sig till Herrr Toastol så hängde hon med iaf.
Taxi till kvarterslokalen där det infann sig A LOT OF folk.
Knäcka bärsen, kramar och pussar delades ut.
Grattis Grattis :)
Efter ca 3 nanosekunder så hade självklart Elias dragit på sig ett halvbråk med en snubbe.
Anledningen??
Din mamma-skämt..
OF COURSE!
Den funkar lixom inte alltid grabben ;D
Det roliga va att han gick och hämtade sin mamma och ställde henne mot väggen och frågade om hon skulle med Elias hem inatt. HAHAHAHAHA ;D;D;D;D;D
Det blev en liten pinsam situation för Tjuren Ferdinand där ja..
Men det löste sig vackert och efter den lilla stunden vi va där så drog vi in med nån hyrd buss.
Vi gick av hos Elias där vi droppade off lite things och sen vidare ner till B&B.
Dom flesta av oss va relativt dretfulla redan så det blev en billig kväll.
Gött! Med tanke på att man sådär 2 dagar innan utbetalning på kontot hade ca sådär NOT MUCH CASH!
Finlir..
Det roligaste av allt va att det va så mkt folk som man kände och inte hade träffat på länge.
ModellElin kom hela vägen ner från Göteborg.
Superkul verkligen! :)
Sammanfattning: Fett värd helg!
Jag minns dessutom att jag mer lr mindre sa till var enda människa ja snacka med om att allt som fördes på tal lr gjorde skulle hamna i min blogg.
Jag ber nu med hela mitt hjärta om förlåtelse, för mitt minne är fett kasst.. Hehe..
Je suis I AM SORRY!
Nästa gång är det jag som tar med anteckningsblock.. ;)
Men ja vet Sussii, det va nåt..
Med att det är inte det vanligaste att en liten kvinna som dej värmer en sån lagomlång pojke som mig ;D
Hade ja lite rätt?? :)
Nästa gång.. ;D

Vimmel!
 
Elin, Moi och Elina

image54

Sen blev det juh söndag, och bla bla bla..
Jag blir så trött, och nästan lite ledsen.
Men tydligen så blev andra det oxå.
Massa tjaffs klarar vi oss alla utan.
Det va du som dessutom sa i fredags, "Du gör vad du vill"..
Sorry att jag gjorde det då.
Tänker inte säga mer.
Pallar helt enkelt inte ta upp massa saker mellan oss i min blogg.
För det finns ju faktiskt inte nåt mer "oss"..
Mitt fel?
Ja kanske..
Men du visste om hur ja funkar.
Delvis iaf..
Och att jag är oseriös handlar inte om det.
Döm du ut mig.
Gör det.
Du känner mig inte tillräckligt då.
Kommer sakna dej..

Men ändå, idag är det sköna måndag.
Today I'm in love with myself.
As usual.
Men idag har jag fixat massa inför min stora födelsedagsfest.
Mest troligt som ja skrivit förut, så kommer den va på en av Halmstads nattklubbar.
Och mest troligt till 99,9% så kommer det riktigt skönt band som ja bokat in.
Union Square!!!!
Kolla in deras musik på www.myspace.com/unionsquare.
DO IT!
image55

Sen kommer ja snart börja ta emot anmälningar till festen från folk.
Nån som känner sig sugen på att komma??
Fan skicka en kommentar om du känner för det :)
Ju mer folk desto roligare :)

Well, nu lämnar ja er ännu en gång och önskar er alla en superskön vecka.
PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: nellan

hur faaaan har du råd me o ha fest?? o vem dumpar vem?? o vem e de nu?? hahhahah

2008-02-25 @ 20:31:32
Postat av: MiniSus

Jaaa det va lite rätt Jon! :D *smisk på stenrumpa*

2008-02-25 @ 20:59:46
URL: http://www.sussii.com
Postat av: Jonii

Syster: hehe jag har vunnit på lotto (A)
neee, men det fixar sig vettu ;)
Njae, jag som är en idiot du vet :S

Sussii: hehe du ser ;P lite minns ja..
Men det där med att du taffsade..
U are a naughty girl ;D

2008-02-25 @ 21:08:10
URL: http://jonnyloco.blogg.se
Postat av: Anonym

Shit din vimmelbild - vem är tjejen till vänster? Sjukligt snygg var hon iaf MUMS

2008-02-26 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0