Ord som får en att smälta..

Ja nu är snart den här kapitalistiska dagen slut, ett enda stort försök för att få människor att göra av med ännu mer pengar på nåt som ska visas gratis. Varje dag..
Men det va inte det jag tänkte på ikväll.
Utan hur faktiskt ord kan få en att le, från örsnibb till örsnibb.
Fick ett par otroligt fina sms idag av fina vänner och människor i mitt liv.

Kanske inte ens nån av dom som läser min blogg.
Men bara läs och se...

"Skulle skicka dej 7 kg alla hjärtans kramar.
Men frakten blev för dyr så dom kommer med
detta sms istället"


"Finns bara en speciell Jon i denna världen
den bästa Jon av de alla.
Du är en sunshinepojke för alla"


"Tack detsamma.. Hade haft en jävligt
grå vardag utan dig.."

"Jag känner mig mycket stolt över att få ha en
sån snygg vän som dig! ha en kanonbra <3dag
och se upp för alla beundrarinnor"

Och ett av dom finaste va ett mms där jag får en hälsning och en puss.
Skepp O'hoj säger ja bara!
Ännu en torsdag som man inte behöver en spänn på fickan, utan man känner sig
som en miljonär på kärlek.

Love for U all, especially for U my Friends..
//Jon


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tycker om dig med baby ;)

2008-02-15 @ 00:47:41
URL: http://loooveme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0