Ryska posten

Hand, klapp lr kyss?

Sällan man körde det när man va yngre eller?
Tänk hur bra det hade varit om man kunde haft samma ritualer i dagens samhälle.
Ungefär som om Fråga Chans kan bli gammalt?
Tänk hur många förhållanden som hade kunnat bli av om man hade infört den regeln?
Många går som en katt runt varm gröt när dom träffat nån ny.
Självklart så diggar ja dock USA sett att se på det hela.
Lr ja, dom ser väl inte så direkt skitcool på det iofs, dom vill ju att man typ ska hitta
en jävel och gifta sig, jada jada jada..
Ja menar mer det Amerikanska datingproceduren.
Träffa några stycken samtidigt, men inled inget.
Max kyssar kanske..
Man lär känna människor som är intressanta, tilldragande och har en bra personlighet.
Sen kan du göra ditt val.
Ingen blir ofta sårad heller.
För alla gör så.
Dom vet spelets regler.
Kanske så jag ser på dom "relationerna" jag har nu med folk.
Jag har träffat fler en än samtidigt.
Jag gör väl inte riktigt det nu.
Jag har intresse för mer än en.
Men sen har ja ju en jag träffat ett tag.
Hon lyser upp min vardag när jag pratar med henne, hon får mig att skratta som ingen annan.
Hon är vacker, trevlig, ödmjuk och kärlekfull.
Skulle inte byta ut henne mot många personer i mitt liv.
Men våra känslor är väldigt olika.
Även om jag vet att jag har inga intentioner att vara med någon annan så vill jag vara fri, och inte känna nån ångest över nånting om nånting skulle hända.
Alltså, jag kan inte lova henne guld och gröna skogar.
För som sagt, hon har blivit sviken förut. Och ja vill inte va en till på hennes lista.
Nu kan juh iofs svika människor på olika sätt.
Och det att jag har berättat för henne att jag är intresserad av en annan, men inte på samma sätt.
Det gjorde att det blev nåt konstigt som hände.
Hon kände sig otillräcklig. Klart det.
Hon va ju inte den enda längre.
Jag jämför iaf aldrig människor.
Och båda dom här, dom betyder olika för mig.
För jag känner dom på olika sätt.
Båda är underbara människor.
På sitt sätt..
Men ja, det jag mest ville komma till är att känslor och kärlek är tunga grejer.
Lika lätt som det kan få en beroende, lika lätt kan dom få dej att backa långt bort..
Så använd dom, lagom...
Annars lossar du säkert förr eller senare på repet och hänger dej själv..

Sjukt slö dag idag.
Va på skolan och lekte med båtar ännu en gång.
Sen lugnt och tyskatenta nåt skit.
Gick bra iaf.
Sen massa mer chill, blev iofs kidnappad med en galen norsk till konsum där det inhandlades diverse produkter till hemmabak.
Jon fick fixa biffen, likamed kladdkaka till ca 20 pers..
Den första med riven vit choklad.
Jaaaa, ja vet.. Ni går ner i spagat och börjar dregla..
Too bad..
Den är slut.
Beställningar mottages på [email protected]

Well, imorgon åker ja mest troligt hem till Caroline och har det bäst.
Trött på K-stad ännu en gång..
Erbjuds för lite sex..
HAHA, driver..
Men finns fan inte ett skit att göra här..
I'll be back at tuesday Bitches!

Love//JOOOON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0