Smidiga Ulf bryter isen

HAHAHAHA!
Herregud på mig säger ja bara..
Fan vilken galen fylla jag fick igår, men iofs.. får jag inte det rätt ofta?
Svar ja..
Men jaja, jag och den äckliga norrmannen vid namn Svenno bestämde oss för att bli fulla och visa upp oss på Arena.
Jag minns dock inte så mkt, oxå som vanligt..
Men jag ska berätta lite va som hände..
Det här är vad jag fått berättat för mig..

Händelse 1:
Jon står på dansgolvet och skriker efter Svenno.
"GE MIG ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!!!"

Händelse 2:
Träffar på Sandra. Tar ett fast grepp om henne och ger henne en äcklig slemmig puss.
Tittar på henne och räcker henne fingret. "Fuck you Sandra"
Sen går jag bara..

Händelse 3:
Utanför Burger King.
Står och nedvärderar folk som jobbar på snabbmatsrestauranger och några invandrare kommer fram och frågar om jag snackar om dom. HAHA!
Smockan ligger i luften iaf..
Blir en satans massa förklarande och diskuterande iaf..
Jag och min stora käft..

Händelse 4:
Också utanför Burger King.
Två söta flickor kommer fram.
Det första Jon säger.
"Fan va ja vill ta dej i röven"
Jag blir så frispråkig på fyllan.
Ni får dock ta mej med en nypa salt.
Jag skojade ju självklart med dom.

Händelse 5:
I bilen på väg hem, direkt efter Burger King.
Där vi åt en massa.
Jon säger.
"Kör in på McDonalds jag är hungrig och sugen på å skälla ut lite personal"
Svenno vrider sig bakåt för att säga nånting.
På 2 millisekunder har Jon hunnit däcka och ligger som ett litet barn och tooooksnarkar!
HAHAHA!

Hittar diverse kläder i korridoren i morse och min kudde luktar kebab. Äckligt..
Jag är iaf väldigt nöjd, för jag är just nu väääääldigt fattig, och jag kom undan med att bara betala mitt inträde igår.
Pöh..
Igår va iaf en skön dag med shopping och sol nere på stan.
Men nu har jag ångest över att jag lånat pengar av folk. Plus att jag får lite ångest över att en viss människa betalar min sthlm-resa..
Men tack iaf!
Well, ikväll ska ja dra mig mot örebro och hänga lite med Erk och Key.
Sen imorgon blir det stor hemmafest hos Erk.
Han ha ju skaffat ny lya i Öret, så det måste ju firas.
Sen vidare mot stora staden på söndagen för av avsluta en säkerligen hård helg..
Det blir najs!
Nu är dessutom min goda hemlagade lasagne uppäten.. Blöblö..
Jag är sjukt bakis idag har jag konstaterat.
Fattar inte ens att jag orkar sitta här med darrig hand och skriva ner massa skit..
Fast jag älskar att va sådär skönt bakis, för då vet man att man hade jävligt kul igår..
Saknade nån otroligt mkt i morse..
Gillar inte avstånd..

Nu ska ja däcka i ett par timmar..

Have faith

//J

Kommentarer
Postat av: Sandiie

HAHAHA! Tillåt mig att små-le, men tror nog att det var jag som pekade Fuck you till dig! Sluta vrid och vänd på allt Jon! Jesus!!!

2008-02-01 @ 20:12:53
URL: http://saandiiie.blogg.se
Postat av: Jonii

haha jaha, svenno sa nåt annat, så jag ber om ursäkt. surkärring ;D

2008-02-02 @ 01:11:23
URL: http://jonnyloco.blogg.se
Postat av: Sandiie

Ursäkten godtas göbbjävel! ;D

2008-02-02 @ 12:32:24
URL: http://saandiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0