Tack för den Gud...

Ännu en gång går man på en nit när man åker hela vägen från Karlstad ner till Halmstad.
Suttit och kollat hur vädret har vatt på hemmaplan, sådär varmt och vårigt.
Och så blir jag väckt klockan 8 imorse av Charlie som står och säger,
-Vi drar om en halvtimme om du ska med?
Klart ja hänger med neråt.
Karlstad suger just nu..
timmars bilresa och sen kommer min kära mormor och hämtar upp mig.
Kommer hem och ringer runt till lite folk.
Sen sätter jag mig här igen. Och då SNÖAR det...
Tack för den Gud..
Ja ville så sjukt gärna ha vår!!
Ja vill ha det.
NU!
Men jaja, thats life.. Man vet ju ändå att den kommer snart. Hehe..
Ikväll ska jag få komma på middag till min älskade mormor som ska laga fläsk och potatis.
Som för övrigt är en av mina favoriträtter.
Mumma!
Sen drar ja mig in till Caroline ikväll och ska följa me henne på nån fest hos hennes kompis.
Men ingen utgång.
Varken orkar lr har råd..
Så nu måste jag slänga in mig själv i duschen, tvåla in mig och hoppas jag blir snygg.
Men det vet jag juh iofs att jag redan är.. Höhö :P

C u later Mastrubater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0