Väckarklockans funktion

Jag slår vad om att det finns ett antal miljoner människor som vaknar typ sådär mellan 1-5 minuter innan väckarklockan ringer på morgonen.
Varför är det så?
Har man tiden så sjukt inställd i sitt huvud när man går och lägger sig?
Det är ju inte sällan det händer heller.
Det bästa är ju oxå att man vaknar som imorse, 3 minuter innan den ringer, och man ligger i sådär 1 minut och får ett vackert sms som får en att gå upp är sängen med ett leende.
Kan det va telepati?
Ibland hoppas man nästan det. ;)
Sen blev det iaf den otroligt vanliga och tråkiga frukosten som bestod av Havre Fras och knäckemacka..
Orkar fan inte prestera bättre mitt i veckan.
Till helgen blir det iaf goe frulle.
Iväg te skolan för att leka med båtar ;D
Kände mig som värsta seriösa killen där jag spacklade och bytte olja.

Titta va HET jag ÄR!!! HAHAHA!

image34

Well, sen pallade ja inte göra mer idag så nu ska ja hoppa ner i sängen min och sova!!
GÖÖÖÖRR!

C U ON THE FLIPSIDE BITCHES!

//Jon

Kommentarer
Postat av: Cristin

Ja, kul att se dig med!
Btw, nice outfit på bilden ;)

2008-02-06 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0