BK - inte längre Burger King, utan Bröst Kladd ;D

Lugn i stormen McGyver..
För nu hade ja behövt din hjälp, har nog aldig vatt så bakis som jag var idag.
GODDAMNIT!!!!!
Well, torsdagen gick iaf åt att dega i skolan, och sen in till city för shopping, solning och McDonk.
Gött att frossa lite!
Sen iväg te gymmet och hade ett superpass, mums på det!
Sen hem, duscha och göra sig snygg.
Om jag stod för blandedricka så skulle Magnus Foreskin stå för boozan.
Och självklart så sviker inte han.
Konstiga är att även om jag har en sån där skön fylla, så blir det ett klipp mitt i filmen typ,
minns iiiiiiinget.. :/
Lr jo, jag fick mina flashbacks,
Lr ja det jag menar är att jag minns hela kvällen ute, bara resten som jag inte minns.
Fick höra både ett och annat av diverse folk. Haha :D
Hade tydligen tagit på Sandras boobisar på Burger King. Och bråkat me hennes polare.
Men jag vet att det inte va mitt fel, för jag är en väldigt kärleksfull människa.
Så äre!
Idag vaknade man fett sleten och va juh tvungen att packa och fixa allt, för det va dags för tur mot Halmstad.
Hem och träffa vänner och sen ska jag ju va hårmodell på torsdag.
Kommer bli kul.
Tror ni då att gårdagens fylla och dagens baksmälla har skrämt mig?
Nejdå, ge mig sprit!!!

Well, här kommer lite pics från gårdagen.


                                        

                                                
                  

     
 

  



Take Care Gött Fölk!
Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0