Brutalt våldtagen, fast på ett bra sätt...

Fy satan vilken underbar dag det va igår då!
Även om jag va uppe redan kl halv 6 och sen iväg ner till Ä-holm igen för att bli fixad för modellkvällen.
Mkt väntan med tanke på att det va närmare 40 modeller som skulle sminkas, och hår som skulle fixas och kläder som skulle passas in.
3 genrep och rätt som det var så va klockan redan 19.00.
Om en halvtimme kommer börjar det...
Våran grupp, Rockgruppen, vi hade haft lite problem med hur vi skulle lägga upp vissa poser och sen kom det med nya saker hela tiden som vi ville ha med. Alltså, vi gjorde det svårt för oss själva.
Men när det väl va vår tur.
HELL YEAH!!!!!
Fy fan va vi satte allt! Verkligen allt!
Mårten och Sandra gick ihop, och sen jag och Elin.
Som för övrigt kom ner från stora härliga staden Göteborg för att dela med sig av sig själv.
Mkt vacker människa!
Alla va iofs snygga.
Men shiiit!
Det va så sjukt bra!
Publiken älskade oss!
Och speciellt mig.. ;D
Nä alla va verkligen så fruktansvärt sjukt bra!
Man kunde tro att det va det enda vi gjort i hela våra liv :P
Kommer komma massa bilder, med tanke på att vi tog närmare 1200 bilder på 3 dagar.
Men här kommer bland annat låten som våran grupp gick till, och sen slänger ja upp några pics på oss.

Först ger jag er, Disturbed - Down With The Sickness





Sen får ni lite pics ;)

image27

Jag och Elin

image28

Mårten, Sandra, Elin och jag

image29

Moi

Well, ikväll blire modellfest, lr ja.. Vi modeller ska ut å röjja hårt!!!!
Sen ska vi väl hänga me lite annat folk och va allmänt skitpackade!
C U ON THE DANCEFLOOR so to say...

( nu finns bilderna uppe på locojon.bilddagboken.se, datum 24/1 )

Love//Jon

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Jag bröt mitt nyårlöfte. Gick in och kika lite..
Snygg eru!

2008-01-25 @ 21:16:49
URL: http://saandiiie.blogg.se
Postat av: Jonii

mhm, det ja säger..
Du e beroende av mig ;)
Och tack..

2008-01-26 @ 11:14:39
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0