En busschafför, en busschafför..

Är en man med ett gott humör.
Och ett fruktansvärt dåligt sinne för att köra rätt.
För typ första gången på 3 år va ja tvungen att ta bussen hem till min mamma från city.
Allt går jättebra för den nya chaffören, tills han kör in på en landsväg nästan framme i Knäred där min mamma då bor. Lite förundrad blir jag, och dom andra på bussen också. Men antagligen så är det väl en ny tur dom börjat köra.
Men efter ett tag stannar han och frågar om det här är fel väg.
HAHAHAHA så jävla smart!
Sen börja han snacka om nån vägbeskrivning han hade fått.
Well, han börjar backa ner på en slänt och SJÄLVKLART fastnar han...
Bra där!
Morsan fick komma och hämta mig och en turkfamilj som inte kunde komma hem.
JallaJalla!

image17

Gårdagen gick ju mest ut på att resa från punkt A till punkt B.
Men väl framme i Halmstad så åkte ja hem till Elias och där blev det fest.
Simon kom me booza, sen kom Caroline och hennes kompis. Vetifan va hon hette..
Ut på B&B där det va riktigt värdelöst me folk, och det är så pinsamt.
En kille kommer fram till mig, en gammal kompis faktiskt.
Jag va skyldig han 50 spänn för sådär 4 år sen, och nu ska han försöka kräva in dom, plus att "räntan" som han så fint kallade det har förvandlat mina 50 kr till en summa av 300-400 spänn.
Så sjukt pinsam människa!
Och när ja sa att att visst, du kan få dina 50 kr men inte ett öre mer.
Då skulle han tydligen slå mig.
Nu sjönk det hela till en ännu lägre nivå.
Vem fan spöar på nån för 50 kr??
Nädu, väx upp..
Men sen så träffade ja juh en sådär Vacker människa.
Det gjorde ju kvällen lite bättre.
Alltid kul att titta på något fint. :)
Well, efterfest och fyllesamtal med typ alla..
Det va kulkul!
Och va det inte mysigt när man vaknar och går in till Elias och hittar 2 pojkar i skedställning.
Sött! ;D

image18

Näpp, nu väntar lite matlagning och tv..
Take Care peeps!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0