Färdmedel Hatar Mig

Ännu en morgon av att man vaknar av sms alldeles för tidigt.
Även om jag gillar att få uppmärksamhet redan från tidig morgon, så vill jag gärna sova längre än kl 07.21.
Men det är okej..
Bara att det va lite jobbigt när man somnat om, och jag får ännu ett väckande sms nån timme efter.
Och när jag äntligen lyckas somna om igen, så självklart kommer en Elias och sparkar mig i huvet.
"NU SKA VI STÄÄÄÄDAAA!!!!!"
Yes det va juh bara att sätta igång.
Sen bar det in till city för att fixa lite bankärenden och säga hejdå till Caroline.
Handla choklad och nåt annat gottis som hon kunde frossa i under arbetsdagen.
Sen sätta sig på en buss upp till Göteborg för och ta en fika me Elin.
Mkt trevligt!
Och sen sög resten av kvällen, först kom inte mitt tåg iväg förrän 10 minuter för sent.
Men där slutar inte resan, utan loket saknade tydligen nånting som gjorde att det skulle kunna gå lika snabbt som ett vanligt tåg. Kul!
Och det blev bara mer och mer problem.
Så ja va inte framme i Karlstad förrän 1½ timme senare än väntat.
Hatar att vänta..
Och väldigt mkt hatande av tåg, för en gång skull...
Well, äntligen framme och kom hem till rummet mitt.
Mitt pyttelilla rum.
Sen blev det samtal där jag försökte förklara hur jag är och fungerar.
Well, så är jag bara.
Folk får ta mig som den jag är.
För sån är jag just nu.
Det förflutna som gjort mig till den jag är nu.
Jag är iaf ärlig om allt jag säger och gör.
Sen verkar det som en viss annan människa har blivit idiot på heltid.
Men jag bryr mig faktiskt inte ett skit.
Också den människans problem.
Tycker verkligen du är en idiot.
Vill faktiskt inte ha nåt med dej att göra förrän du har mognat lr skärpt till dej.
Hoppas att du läser det här.
Blockar dig från mitt liv nu iaf.
Just nu bryr jag mig faktiskt bara om mig själv.
Och ni andra som läser det här.
Ni får väl ta allt som jag skriver här med en nypa salt och inte tro ett lr annat.
Jag har mina relationer med människor på väldigt olika sätt.
Jämför ingen med någon annan.
Så tro inget utan ta det med mig personligen isåfall.
Känner mig bara väldigt säker på vem jag är och vad jag vill nu.
Går bara väldigt försiktigt fram i allt jag gör.
Bulletproof skin is what keeps me alive..

Nu väntar bädden för Herr Jon iaf.

Mkt tankar, men på bra saker..
Mkt saknad, men efter bra saker..
Mkt frustration, men det löser sig..

Nighty Peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0