Finally..

Ännu en heldag nere på salongen i Ä-holm.
Men nu är jag äntligen färdig.
Va uppe redan kl 6 igår morse.
Känner nu, idag när jag är "ledig" att dom senaste nätterna har tagit musten ur mig.
Har inte sovit mer än max 4 timmar per natt sen i fredas.
Så idag ska det bli en äta/sova/gör inte ett skit-dag.
Jag är ju ändå ledig från skolan.
Är arg på Gud dessutom, för när ja va uppe i karlstad så va det jättefint väder här nere, plusgrader och solsken.
Sen nu när jag åkt därifrån med massa blask, till våren trodde jag.
Så har det blivit tokkallt.
Och jag som ville ut och fiska dessutom.. :(
Men jaja, får se fram i helgen kanske.
Sen tillbringade ja kvällen hemma hos Caroline.
Där jag fixade lite mat till henne, Ida och Markus.
Som för övrigt ska va modell på torsdag.
Ja, inte flickorna, utan Markus alltså.
Men det va en trevlig kväll.
Caroline försökte förklara för mig hur hon hade träffat på en konstig gubbe som tydligen hade en underbar raggningsreplik, "brukar du också leta i sopor?"
Jag måste ännu en gång säga hur ja verkligen gillar dina förklaringar och hur du får mig att skratta.

Blöblö, ja hade egentligen behövt och ta mig in till city idag oxå.
Elina gav mig nästan en order på att ja va tvungen att fixa en skinnjacka tills imon.
Men ska försöka komma loss på nåt sätt och åka in.
Elias skulle annars ställa upp och agera köpare så länge.

Och sen då?
Vad händer?

Mkt tankar om annat i mitt huvud.
Om hur man ska bete sig mot vissa människor.
Hur man ska öppna sig, lr bara flyta med strömmen just nu.
Man träffar alltid människor som påverkar en olika, beroende på vilken relation man har till dom.
Och det är där jag fastnar, hur jag ska vara lr hur jag ska göra för att dom ska förstå mig.
Men sen tycker jag om att träffa nya människor, men just nu är jag inte i något större behov av något än bara mig själv. Förra hösten va sjukt påfrestande för mig på massa olika sätt, och detta året ska bli mkt bättre, iaf denna våren. Sommaren får gärna va lika bra som den förra, lr kanske till och med bättre.
Men iaf, jag är på något sätt väldigt lättlurad när det gäller människor som visar mig uppmärksamhet och kan lätt vara intresserad av flera än en. Vet inte om det är något dåligt lr bra. Men jag är ingen som stänger mig inne med mina känslor för människor i min närhet. Jag försöker alltid va ärlig mot människor, och nu så har jag faktiskt hamnat i en situation där jag har ett litet dilemma.
För jag vill verkligen inte förlora någon av dom här människorna.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur dom olika människorna skulle ta det.
HAHAHA, asså jag skrattar när jag tänker på det egentligen..
För jag är expert på att sätta mig i sånna här situationer.
Men en sak vet jag, allt jag vill ha med någon är just nu vänskap.
Inget mer..
Funkar inte..
Även om det är så att jag verkligen tycker om vissa av dom.
Tar iofs allt som det kommer nu, men det sjuka är ju att det kommer för mkt bra saker just nu.
Och om jag skulle förvänta mig något, så sitter man där på pottkanten igen.
Säkerligen sårad lr bara missnöjd.
Så så länge jag är nöjd med mig själv och hur jag påverkar mitt eget liv, så får dom människorna som påverkar mig bra just nu, bara va tillfälliga bra tankar lr kanske drömmar som kanske blir till en annan verklighet en dag.

Okej folket!
Så här ser jag iaf ut nuförtiden i mitt hår!

image26

Kärlek åt alla!!

//Jon

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg frippa :)

2008-01-24 @ 15:05:15
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: Jonii

Tackar så mkt Emelie =)

2008-01-24 @ 15:21:16
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0