fulla människor..

Finns d gott om..
Jag va en sån igår..
Blir lätt att ja säger saker ja ångrar då..
Blir lätt att ja glömmer att komma ihåg, att ja inte ska göra det..
Men nu är det slut på den där fyllan på ett tag.
Och ikväll är det andra som är fulla..
Och det märks..
Alla förändras vi på fyllan.
Alkoholens inverkan som ja fått höra..

Well ork på att bry sig..
Haft en skön vecka me Sebastian, allt från felkörning i Degerfors, nyår och whiskeyfylla igår.
Ska dra mig upp te Uppsala snart och våldgästa han :)
Natten har gått åt till att träna inför Castingtävling i Norge på söndag.
Kan nog gå bra även om ja fortfarande har en viss smärta i mitt finger som jag bröt för ett tag sen.
We will see..
Blivit totaltrackad av dom där fulla människorna ikväll iaf.
Haha söta saker!
Kommer te sthlm nästa helg ja ditt lilla Troll ;)
Då förväntar ja mig Agent Cooper!!!

Från en sak till en annan..
Även om jag är expert på att stänga av vissa saker, så har ja fortfarande mina hjärnspöken.
Det är fan inte så lätt att glömma vissa saker.
Och det är väl kanske både bra och dåligt..
Men jag vet inte va dom jag har just nu är..
D löser sig..
Saknad finns det alltid iaf..

Peace Out Bitches!

//Jonii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0