Helgsoft och måndagslängtan..

Gårdagen va ju underbar den med ja.
Lr ja, va ska man säga?
Hela lördagen gick åt av att göra verkligen ingenting..
Och det är väl underbart om något?
Vaknade ju upp hos Elias och va där hela dagen och kvällen.
Fixade med alla bilder från modevisningen.
Gaaahh!
Alldeles för många..
1050 pics ca.
Sen blev det iaf lite öldrickning.
Mums på det!
Och rätt som det är så kommer det ett sms där det efterfrågas film och glassnatt.
Klart som korvspad att man inte nekar Caroline det.
Hemgång mot byn där det dracks mer öl och upphämtning av Fröken Lindberg.
Kollades på nån Scary Movie och sen Bilar. Glassen gjorde sitt också..
Tvärtrötta drog vi oss mot sängen vid 5-snåret.. Pöh..
Jävla skitunge är hon på att hålla mig vaken ;P
Hahaha fan va jag uppskattar att du pratar mig till sömns oxå.
Morgonen bjöds det på mer film och lillasyster Maja bakade kladdkaka till oss.
Asså inte för att idiotförklara dej på något vis nu Caroline, men jag måste bara ta med det här.
För det här är det roligaste jag hört i hela mitt liv.
Fick höra här om dagen hur din förklaring på vad ett vildsvin är.
Enligt Carolines långa forskning inom ämnet vildsvin så kan vi normala människor nu konstatera att ett vildsvin är en tam gris som har rymt, blivit smutsig och deras tänder har på nåt konstigt sätt förvandlats till betar.
U gotta love it!
Jag gillar dej ;D

Nu sitter jag här klockan 00.11 och vräker i mig nattens sista måltid bestående av nudlar me köttbullar.
Göööött!
Sen blire fet däckning.
Sjukt trött, som vanligt.. ska bli skönt att komma tillbaka till lite rutiner imorgon.
Lr ja rutinerna kommer på tisdag med skola och allt.
Imorgon blir det mest resande.
Upp till Göteborg och träffa Elin först.
Ska bli kul!
Ser jag fram emot massa!
Nästan så man saknat henne sen lördags.
Såå gott folk!
Gå och lägg er, lr så får ja hoppas att ni sover gott nu.

Peace, Love, Unity and Respect

//Jon





Kommentarer
Postat av: Sandiie

HAHAHA! Tillåt mig att små-le, men tror nog att det var jag som pekade Fuck you till dig! Sluta vrid och vänd på allt Jon! Jesus!!!

2008-02-01 @ 20:12:03
URL: http://saandiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0