Lasse slår Greta

Shit, vilken change..
Så fort ja glömde bort att skriva ett inlägg igår så sjönk deltagarantalet läsande av min blogg med typ 20 personer..
HOHO!
Närå, ja ska hålla er uppdaterade mina vänner.. Tro mig!
Igår va en alldeles underbar dag, lr va det?
Jag fick otroligt mkt cred och beröm om mina tankar i mitt senaste inlägg.
Antar väl att det är många som kan känna igen sig, att alla är vi sårbara och kan lätt känna sig lurade.
Av just kärlek, lr vad en annan människa säger lr delar med sig av sig till en annan.
Att det är så lätt att lita på någon som man vill ha så nära i sitt liv.
Att alla relationer man har till folk kan vara så bräckliga, och att även om man gör sitt bästa för att något ska fungera så bra, så kan det lätta falla isär.
Förhållanden, vänskap och kanske till och med sin familj.
Hur ska man då göra för att vara på dom som står en nära, och visa för dom hur mkt dom betyder för en?
Jag har inte något bra svar på den frågan, utan det tror jag att var och en måste avgöra själv.
Ett av mina motton här i livet är att, "gör vad du vill, utom att skada någon annan".
Det kanske inte är världens lättaste att följa hela tiden, men jag har ändå den strävan.
Och en av dom främsta egenskaperna som jag prioriterar hos både mig själv och andra är ärlighet.
Klart att jag ljugit för människor i mitt liv, jag är långt ifrån perfekt.
Men jag försöker ändå i mitt liv, att vara så rak och just ärlig mot folk.

Well, slut på djupheterna för idag.
Jag mår ändå bra i den situationen jag hamnat i, även om ja kanske ett tag önskade att saker och ting hade varit annorlunda. Men det gäller att uppskatta varje dag som den ges till en.
Och det gjorde jag, och det gör jag.
Nu blev d lite djup igen..
Men jaja..

Igår pallrade jag mig till gymmet igen efter ett antal veckors liggandes på latsidan.
Känns bra, nu ska ja va seriös med den biten oxå, så flickor.. Spana inte in mig för mkt på beachen i sommar, och ni boyyos, inte va avundsjuka.. ni kan säkert oxå ;D
Men som sagt..
Den här kroppen ska skulpteras till perfektion!
Som ja såg ut en gång i tiden..
Här får ni nåt att glo på så länge.. ;)


haha ja vet.. lite ego.. men who cares? ;D
fan bjuder på en ny då oxå..



Have fun och kämpa nu med era nyårslöften gott folk!

Love//Jon

Kommentarer
Postat av: våfflan

jag blir konstant sårad och lurad av kärlek, å d tär ju som fan! till skillnad från dej skulle jag aldrig vågra skriva om sånna känslor om mej själv så andra kan läsa..men d e nog för att jag e paranoid för att folk inte ska tycka om mej ifall jag visar mej lessen. men vad jag ville säja e att jag tycker du e bra å att du e modig som vågar skriva så:)
"do you really want to hurt me,
did you really ment to make me cry?"
sångtexter is the shit, de säjer allt!
keep on goin baby

2008-01-09 @ 15:29:39
Postat av: våfflan IGEN

btw,
lycka till med muskelbyggandet! go go go go go hulken! go hulken!

2008-01-09 @ 15:31:33
Postat av: Jonii

mhm, ja e sjukt bra på å va ytlig, men även en kall människa kan visa känslor ibland =)
Thanx anyway =)
Pussiii

2008-01-09 @ 15:41:40
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0