Maybe I'm Amazed..

Gick och la mig nyss, men vaknade sådär gött av ett fint mms på en människa som önskade mig godnatt.
Inget sånt, utan mest att det är trevligt att folk bryr sig om att säga godnatt till andra.
För är inte det en trevlig sak att önska en annan människa?
Tänker på alla som kanske har just den svårigheten att just sova.
Jag har haft den till och från i jag vet inte hur många år.
Allt som händer under min dag ligger jag och analyserar om och om igen.
Vad jag gjort, eller sagt. Hur andra kanske reagerat på det.
Eller hur andra människor mår, såna man pratar med varje dag, lr sånna man inte sett på flera år.
Det handlar kanske inte om att höra av sig till människor, utan att ägna en tanke på dom ibland.
För jag tror dom tänker på dej tillbaka om du gör det.
Som häromdagen när jag fick ett sms från en gammal kompis som jag träffade för första gången för 4 år sen, men vi ha inte hunnit träffats på över ett år.
Som tyvärr är lite tråkigt..
Men iaf, så här stod det..
"Jag hoppas inte att jag väcker dej nu utan du ligger tryggt i sömn. Jag hoppas att du mår bra och att allt ordnat sig! Tänker på dig."
Sånt som får en att förstå att man är värd så mkt för vissa människor, precis som många människor i mitt liv och närhet är det viktigaste jag har.
Det är något som man aldrig kommer att kunna äga, kärlek.
Utan man ska bara va väldigt stolt över att få ha det i sitt liv.
Så tänk på det gott folk, missbruka inte!!!!!

Well, mkt skön dag.
Vaknade dock lite bakis efter nattens whiskeydrickning och danstävling.
Va inte i säng förrän halv 6 imorse..
Sen skola en runda och sen hem för lite sömn och träning.
Vidare in till S för ännu en kväll av mobbning, och mat.
Girls At The PlayboyMansion gick ju oxå..
Gött!
Alltid nice att titta på boobisar! ;D

Haha sen uppskattar jag juh verkligen alla sköna youtube-klipp jag fick ikväll.
Katter som runkar och skrattandes barn, och inte att glömma, fjortisfilmen..
Thanx!
Och jadu, en vacker dag ska ja fan lägga upp vårat msn-jidder..
För ja gillade det faktiskt.. :)

NattNatt Världen..

//
Jonii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0