Ordfattig..

Ah men tja..
2 dagar efter nyår sitter ja här.
Betyder det att ja va fett bakis igår?
Svar ja..
Självaste nyår då?
Förfest med middag hemma hos kusinerna, sen vidare till SandraSnyggRocker!
Hon va dock svinfull typ! lr ja, hon satt halvdäckad på gräsmattan när vi kom.
Och väl inne i värmen så upptäckte vi att vi hade kommit till en Emo-konvent!
D va som om alla killar såg mer lr mindre ut som TokioHotel och damerna som en kass kopia av nånting ja vet inte vad faktiskt.. haha :D
Allt är vad man gör det till och så länge man är full så har man juh just, KUL!
Poor Thing i bädden där.. haha ;P
Well, blev måttligt förvånad när jag praktiskt taget blir våldtagen av en viss människa.
Jag tog den där som en GottNyttÅr-kyss, hoppas din pojkvän lr vem han är tyckte dsamma ;D

Hoppar ner i bilen igen på väg mot ny fest, Elias sitter dock skrikandes som ett litet barn efter bröstmjölk.
-NEEEEEEEEEEEJ! JA VILL VA MED EMOOOOBAAAARNEEEEN!
Med viss övertalning så får vi med honom.
Next Stop, Ysby...
Haha det dröjer inte länge för än 3 killar hittar ett lämpligt offer!
Jag, Elias å Basse klänger oss upp på en fin granbock som nån ställt upp.
Årets sista ridtur, U gotta do it!
Det den inte vet är att den ska få sig en härlig varm sprudlande överraskning senare.. *host*
In på festen, är full, blir ännu fullare..
Pinsamhetsnivå: 19 år
Dansar sönder dansgolvet!
Träfffar Bex, hon verkar nykter..
Haha, dansar nåt som ser ut som tryckare på ett kort, men vafan!
Va gör ja me handen där?
Pinsamhetsnivå: 35 år
Ut på 12-slaget, kollar i himlen efter nåt som ska föreställa raketer, tycker dock d ser roligare ut borta vid bocken.
Där står Elias i full färd med att penetrera bocken me sin Big Bertha.
Raketen alltså..
Rakt upp i bockens bakdel.
Påtändning...
HAHAHAHAHAHAHA!
Så jävla kul! Hela bocken exploderar av färger och rök!
Helt fucking galet! ;D
In och fortsätta svina is the only option!
Alla som inte dansar är Basshunter!!!
Klockan börjar gå mot natten och nu verkar det som hemgång.
Jag vaknar upp ur min tillfälliga fyllekoma med nån som påminner om min föredetta danspartner.
Pinsamhetsnivå: 16 år
Hej då!

Hem till byn och upp till Hemvärnstugan där folk påstod sig ha fest.
Hej ni 4 personer!
Tack för mängderna med chips ja vräkte i mig iaf.

Sådär ja...
Nu får ni lite klarhet i va som hände, det här är dock en fiktiv historia,
eftersom ja inte minns nånting..
Lr jo d gör ja..
Men ja vill knappt..

Bilder pallar ja inte lägga upp här.
Finns på locojon.bilddagboken.se

//Jonii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0