Snabba avsked...

Bakis Bakis Bakis!!!
Så mådde man som man förtjänade när man vaknade imorse.
Fredan började redan kl 8 på morgonen när man blir väckt av ett sms.
Sover inte folk när dom är lediga?? ;)
Ingen fara, men mina planer att sova till 4 på dan grusades rätt snabbt.
Sjukt kul att se alla bilder från modevisningen som Sussi hade tagit.
Hon är en sjukt bra fotograf.
Kolla in hennes hemsida för all del.
www.sussii.com
Dagen gick förvånansvärt snabbt och rätt som det va så befann jag mig på bussen till Elias.
Lite förfest innan ut gång på UnderbarMårtensson.
Sjukt kul va det!
Men som vanligt så blev jag tokfull och gjorde säkert bort mig som fan.
Men orka bry sig.
Folk får ta mig som jag är.
En allmänt charmig idiot.
Det va kul att det va så mkt folk som man kände igen ute igår.
Faktiskt bara 3.e gången ja va på Mårtensson.
Aldrig direkt gillat att festa på hemmaplan.
Men som sagt, braaaa draaaaaag! ;)
Upp tidigt imorse iaf och lämnade av Elin.
Den Vackra människan begav sig upp till Göteborg igen.
Förhoppningsvis syns vi snart igen :)
Nu är det One Tree Hill maraton på G här i lyan..
Perfekt bakisdagchill..





Hörs Gott Folk :)

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0