Tretimmarsnatt och fulldag på catwalken...

Kom nyss hem från Ängelholm.
Heeeelt död..
Satt vid msn igår och bara gjorde inget, skulle precis logga ut och krypa till sängs när Carro skriver till mig.
Jag drar till me nåt helt oseriöst om att hon skulle sno en bil och komma och hälsa på mig, och vad svarar människan?
"Jag har bil :)"
Well, en timme senare så möter ja henne uppe vid skolan.
Hemgång och massa snack, mys me film och sådär vid 7-snåret imorse så lämnar hon mig.
Lr ja tjatar kanske lite försiktigt hem henne. Skulle ju upp kl 10 och åka ner till Ängelholm för lite catwalksträning inför torsdagen. Ska ju va hårmodell och mannekäng då yes!!!!
Så gott folk som bor i krokarna, kom dit!! Kommer bli ett jävla ös och massa snygga människor att glo på ;)
Klockan 19.00 Ängelholm FrisörAkademin!
Be there!!!
Men det va iaf en supertrevlig natt med trevligt sällskap.
Fan länge sen ja hade så kul me nån :)
Allt från våran gemensamma rädsla för kaviar och fåglar till solskyddssnaskade fiskar ;D
Hope to see U soon girl ;)
Slänger upp en liten bild på tokan ;P


Och nere i Ä-holm gick allt som på räls även om man va trött som en kamel.
Jag ska ju va i rockgruppen med Sandra, Mårten och Elin från Gbg.
Lovar att vi kommer kick ass där på torsdag!
Blir nog dessutom pose-workout ikväll med folket.
Om ja kanske inte kan lura till mig en kvällsdejt me nån.
Well, imon blir upp tidigt som tusan och dra ner till Ä-holm igen och fixa hår och kläder.
KulKul!
Blir nån sån här liknande frilla ;)


Nu väntar det fet däckning i ett par timmar!

Peace Out!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0