Tripp Trapp Tågresa...

Jamen godmorgon fredag..
Fan va d suger att gå och lägga sig alldeles för sent när man vet att man ska upp tidigt och fixa, duscha, käka frulle och packa massa.
Sen in till Karlstad city och fixa sol.
Yummy!
Blev alldeles för lång tid där med massa snack om våra hundar.
Tydligen samma ras och nästan på pricken lika är dom :)

Fick stressa iväg sen iaf och slänga i mig en helt okej burgare på Sibylla. Dock utan dessing..
Vet inte va det är, men jag gillar inte dressing..
Oftast så kör ja en simpel, endast ost, sallad och lök. Ja vet, skittråkig.. Men ja gillar mina specialbeställningar. Tror att jag inte är så jätte populär på nån snabbmatsrestaurang, me tanke att ja även måste ha mina pommes utan salt.. hehe
Gårdagen va sjukt lugn, vaknade fett bakis..
Blir så nu när man ha dragit ner på sitt drickande.
Kan inte dricka längre.. Haha!
Men då får ja iaf lite mer avsmak för det där giftet..
Sen fixa me lite grejjer i företaget och iväg på träning.
Jag trodde ja skulle dö redan igår av all träningsvärk, men idag... Ajajaj..
Gött!
Ska kännas att man lever ;)

Well, nu sitter ja på tåget på väg till Stockholm, Sveriges huvudstad tydligen..
Ha aldrig gillat Sthlm direkt, även om ja ha sjukt mkt vänner där.
Men dom är det inte fel på, mest mentaliteten i den stora skalan på folket..
Men det ska nog gå bra :)
Fucking suuugtåg dessutom som sabbar min uppkoppling..
Kan juh inte få upp nå bilder...
Gay...

Well, på återseende gott folk!
Trevlig Helg också för den delen :)

Love//Jonii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0