Yoroshiku

Ge mig en anledning till att ja ska låta minsta lilla av mina känslor finnas kvar för Dej?

När jag säger att du är det bästa som har hänt mig, så är du kall.
När jag säger att du är konstig, så hatar du mig.
När jag säger att jag stängt av, så undrar du varför.
När jag säger att jag vill träffa dej, så säger du nej.
När jag säger att du ändrar dej hela tiden, så säger du att du är sån.
När jag säger hejdå, så säger du försvinn inte.
När jag säger att jag saknar dej, så säger du sluta.
När jag säger att jag vill ha dej, så säger du jag ska respektera dej.
När jag säger respekt är det jag ger dej, så ber du mig att vänta.
När jag säger att väntan är det jag lever för, va ska du säga då?

Ge mig en anledning till att ja ska låta minsta lilla av mina känslor finnas kvar för Dej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0