Ctrl Alt Delete

den typen av avundsjuka som är att kommentera vad jag skriver på min blogg om kärlek och påstår att jag bara bölar ut mej över vad jag skriver och vad jag gör mot andra människor som om jag är en idiot som du känner utan och innantill nej du din dumma sill du är bara pinsam när det faktiskt är så att du är den som bölar ut dej över folk som har betett sig som idioter mot dej ojojoj vad är det man saknar och inte kan komma över ge upp och sluta tro att man är den mest sårbara människan som finns i hela världen okej vad du är speciell då för det finns inga andra människor med känslor nej klart inte det handlar bara om dej oj tog du illa vid dej av det här synd för dej sluta läsa min blogg eller ta dej ut ur din fantasibubbla och känn efter istället för att tro att livet ska vara på ett speciellt sätt där du tror att alla vill ha dej men du vill inte ha någon för att det finns ingen som kan ge dej allt utom just dom som ville eller kanske vill ge dej allt just nu vem ska avgöra det nä förresten det ska du ingen annan men gråt inte över spilld mjölk utan torka upp och ge folk en chans eller sluta lura dom med dina känslor som du har för alla utom en för kärlek handlar om tvåsamhet inte bara dej manipulivitet kommer oftast med ytlighet och rädsla för sig själv så nej tack jag behöver inte din uppmärksamhet över att du tror att jag inte känner mig själv för det gör jag bättre än någon annan och om du har så mycket att misstycka om så låt bli att bry dej för du tror ju inte att jag bryr mig och det kanske jag inte gör heller för jag gjorde det en gång i tiden och du kommer alltid finnas i mitt hjärta men nejtack nejtack nejtack ta du ditt svarta nagellack och va emo i din ensamhet för det är ju så du känner dig det du behöver är trygghet och hittar du inte det i dig själv så kommer du inte finna det i någon annan heller synd om dej verkligen för att kunna älska så ska man kunna älska sig själv och inte bara sina bröst utan kunna ta sin egen medicin utan att spy galla över någon annan för att dom ger dej den tänk på nästa gång innan du säger nåt till en annan jag vet att du är dej själv men försök inte förändra någon annan utan acceptera den människan för vem den är och ge framtiden en chans innan du låter det förflutna av både ditt eget och den andras liv förstöra nåt som kunde blivit bra men du vågade inte för att du förlorar hellre än vinner för du dömer andra som du egentligen dömer dig själv du ser en sak från början som leder till nåt annat som inte duger för vad ska duga när du själv inte duger ja jag vet att du kommer ta illa vid dej men det är bara du och jag som vet vem det handlar om dig dig dig så ingen annan kan döma dig nu och jag kommer inte heller göra det för vi är olika för olika men samtidigt för lika men likheten är nåt som inte duger för då passar man ihop och det gjorde vi inte så olikhet är bättre ord för att du är så mogen va eller hur för jag är motsatsen jag vet inget eller hur nej klart inte synd om mig men det gör jag jag ger upp hej då min räkmacka som jag glider på genom mitt liv har bara plats för mig även om jag åt en till frukost hos dej en gång när jag sov hos dej det saknar jag som vi hade men inte nu längre för du har förändrats okej jag också helt säkert men vadå kär i mig kär i dig det är bara ord som jag försökte visa genom handling men du stannade kvar i ditt minne dina tankar som nu har fått mig långt långt borta så det här är nog slutet på våran resa den va härlig och underbar men långt ifrån första klass...
Hej då..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dåligt jobbigt inlägg du ;)

2008-03-06 @ 18:39:13
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: Anonym

UPPPPDATERRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAA

2008-03-09 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0