El Stockholmo

Nyss hemkommen skulle ja kunna säga, men då skulle ja ljuga..
Vatt hemma i ett par timmar och är egentligen så sjuuukt sleten.
Men min hjärna tog för tillfället över sig själv och beordrade mina fingrar att blogga lite.
Se där ja..
Ska försöka anstränga mig på den fronten nu ett tag när jag har lite mer tid.

Åkte till stockholm för att jobba på Svenska Flugfiskemässan i ett par dgr med lite folk.
Jag passar rätt bra in där.
Eftersom jag är just flugfiskare.
Och svensk.
Inte för att andra nationaliteter inte är välkomna, utan den heter så eftersom den är i sverige.
Det har varit sjukt galna dagar med jobb från typ 6 på morgonen till 12 på natten.
Så ja, jag är sleten.
Vi kan räkna in 5 dagars ölfylla i lagom och mindre lagom mängder.
Tisdag: Öl
Onsdag: Mer öl
Torsdag: Lagom öl
Fredag: Jääääätteeee Mkt öl
Lördag: Oj va mkt öl.. Skojja inte..
Söndag: Neeeeeeeeee..... Jo lite.. :P


Fredan va dock fetnajs.
Massa jobb först sen drog ja till Slussen för att möta upp Emelie.
Och se där, så kommer det fram en tjej till mig och bara glor och skriker.
-JOOOOOOOOOOON!!
Haha, skitkul!
Emmelinn, en tjej ja träffade för typ 3-4 år sen va det.
Snacka om "I didn't expect that to happened".
Stod och chilla snacket och byta nr och bestämde att vi skulle ses på lördan lr söndan.
Sen kom Em och vi rökte ciggen och drog vidare mot Götgatan.
Hon fixade ölen och va kåt, glad och tacksam.
Haha, nä bara tacksam.
Och glad.
Iofs...
Haha.. Neeeeeeeeeeeee ;D
Kvällen bjöd på snack och öl.
Helt enkelt very nice yes..
Mådde dyngballe på lördan och sov 2 timmar i vårat monterlager..
Gööörr!!
Uppskattades väl inte sådär very mucho no no..
Men "A man got to do what a man got to do..."
Jobbade ändå halvt ihjäl mig och sen blev det fixa frillan, kamma benan, kolla klipp på youtube och flumma bort sig till Bredängs centrum där det bjöds på pizza och drickbart.
Inklipp: Jag har nog gått upp 5 kg sista dagarna. Blivit fet, och nu ska jag spara skägg.. Bewaaaare!
Jag och Andreas höll ovanligt mkt låda som resulterade i träningsvärk i magen dagen efter. '
Vanlig åkomma när man är sådär chewbaccapackad.. Jotack, jag tar 3 till..
Last day on tzeee arbeit macht frei jhaa danke..
Full rulle sen ihoppackning..
Färdig vid 12, hem, mera öl.
Vi fixade korven och räksallad.
Hej fyllematen! ( + 0,6 kg i kroppsmassa.. )
Måndag..
En underbar dag.
Hemgång till Halmstad.
Fast mark alltså..
Sweet as hell!
Fast 6 dagar betald mat, logi plus ett par tusen..
Kan inte klaga.
Blir ny mässa i april i Göteborg.
Looking forward to yes :)
Och vad väntar Herr Hansson?
Drar vidare och jobbar en vecka i Strömhult och tjänar bra flis.
Getting rich Bitch!

Petar oxå upp lite pics from the Mäss unt annat.
Enjoy Fuckers!!!

Näää, så gick det inte.. :(
Fixar in pics imon..

Sleep tight//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0