Fan va less ja e på allt och alla tyyyyp...

Jag orkar inte med någon längre.
Kommer in i sånna svackor i mitt liv ibland.
Alla är så dryga på nåt sätt tycker jag..
Nu får ni inte ta det här personligt på något sätt om det är så att ni känner mig personligen.
För jag vet att det bara är jag. Det är mig det är fel på.
Jag orkar inte ringa nån, messa nån.
Pallar inte skriva till folk på dom communitys jag är med på.
Det är med nöd och näppe som ja ens anstränger mig ibland att skriva till någon.
Egentligen orkar ja inte ens blogga.
Men jag gör det för att då slipper jag typ samtala med någon.
Bara mitt tangentbord..
Jag älskar dej, av hela mitt hjärta..
Nä skojja..
Men tror ni ja kanske har fått nån sorts interaktivt virus där jag endast klarar av att samtala med en dator?
Så fort jag pratar med någon i mobil, lr på msn så tröttnar jag efter typ 2 minuter..
Och så kommer jag med nån "lame" undanflykt.
Fast ibland har ja faktiskt en på riktigt.
Men jag har lixom tappat stinget.
Har byggt upp ett anti mot att prata lr lära känna folk.
Jag känner mig typ bakis hela tiden.. Haha :D
Fan kan inte någon bara totalförändra mitt tänkande just nu???
Kan det kanske va för att jag har 894389 andra saker i mitt huvud just nu att tänka på?
Jag är faktiskt rätt nöjd att jag ska ut och jobba i skogen i en vecka typ.
Då behöver jag dessutom bara träffa folk jag inte känner.
Gött!
Antagligen så kommer jag ha skittråkigt.
Fast iofs, det har jag aldrig på jobbet.
Älskar mitt jobb.
Jag misstänker iofs att jag kan va med barn.
Lr att jag har blivit bortförd av utomjordingar.
Jag är kanske menad till nånting stort?
Nä ni förstår säkert att jag bara "pulling your pants"..
Lr drar i era byxor som det heter på svenska..
Men allt anna menar ja fullt ut..
Jag är uttråkad!!!!!!
Där har vi svaret...

Som sagt..
Allt jag behövde va bara lite närhet med min dator..

Men jag är fortfarande less på allt och alla..
Jag är nog uppåner...

//J-Loco Vs. The Girl


Kommentarer
Postat av: Lina

det vänder snart ska du se! :) alla har vi svackor ibland, men de försvinner och nu är det snart vår och då blir allt mycket enklare:)

2008-03-04 @ 15:37:14
URL: http://elinia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0