HippHipp

Sådär ja..
Det får duga för denna gången.
Fint sa katten och lapade sig i pannan!

Ja ni som är nya läsare på den här bloggen så är grejen den att jag har ändrat om lite på The Design som man säger! Enjoy!

Nu följer dagens visa ord och en gnutta kunskapsförmedling.
Nej, så kul ska vi inte ha det. Men iofs.. Nooopee, skippar't!

Ja tiden börjar dra ihop sig iaf, om exakt en vecka så är det fest fest fest!
Jag va ju sådär käck och tänkte fira min speciella dag med massa av mina vänner och some nice music.
Hyrde en del av ett uteställe i Halmstad, man skulle kunna kalla det min hemstad, men njae.. Halmstad suger get!
Dock sjukt fint på sommaren, förutom allt folk som intar stan..
Ooops, nu händer det igen..
Jon spårar ut!!! Pöh.. Andetag, andetag, andetag,..
Men som sagt, festlokal fixad, 2 toksköna band som kommer och lirar.
För er som inte kollat in dom, gör't!
www.myspace.com/Heroinaction ELLER www.myspace.com/serenadeforjune
Jag skrev med hela adressen för att underlätta för er mongon som inte vet hur man ska göra för att söka på ett band på myspace eller kanske inte är så inne i tiden och har en sida där..
Lyssna FFS!
Dom kommer, och inbjudningarna är utskickade för ett tag sen. Är du inte bjuden? Too bad för dej..
Antingen så känner ja inte dej, vill ine ha dej där, eller så har ja helt enkelt missat dej.
Nån som är sugen på att joina massa skönt folk och supa sig skitfull med halvgubben mig??
Säg till så skriver ja dej på listan yeay!

Blöblö, är ju en smula uttråkad här på mitt jobb.
Är strandsatt och utom räckhåll för många, sure mobilen funkar, men ingen ringer, msn är fett online, men ingen skriver, Facebook suger kuk, men det är kul at glo på folk..
Haha, well.. Jag skojjar dock en smula. Folk hör faktiskt av sig.
Men jag blir fett disträ på vädret, vissa människor och att man måste jobba för att få pengar. Nu är ju då mitt jobb fett glassigt jämfört med många andra jobb.
Jag har en tokskön chef, fiskarna sköter sig själva, och jag får träffa en massa sköna peeps som är bra att känna.
Är iaf fast här tills på tisdag, lr kanske onsdag. sen ska ja på ett styrelsemöte om lite andra grejer.
Och på torsdag kör ja inom en runda på Wittlock och kollar läget.
Very nice!

Fan va ja vill va på fler ställen samtidigt oxå! (ursäkta franskan..)
Men ibland så vill man bara klona sig, men ändå va samma dude, resa runt medans man jobbar hemma, träffa folk och vänner samtidigt som man ligger och slappar i flickvännens soffa.
Typ sådär. Inte för att jag har nån flickvän. Men ja ville bara få fram poängen.
Get it?
Gooood!

Grejen är att när man är som mest rastlös och fattig, då vill jag verkligen jobba och ändå komma undan lite saker.
Sen så fort cashen trillar in på kontot, då vill jag försvinna på annat håll.
Fast jag sätter mig själv i dilemman där, för man kan inte båda rida kossan och slakta den..
Måste ändå se till att spara lite cash. lr mucho rättare sagt.
I sommar blir det sjukt mkt resande, festivaler och fest. Och i december drar jag iväg till Nya Zeeland ett par månader. Mest för att slippa allt som sugit balle under den här tiden på året.
Snö, slask och mindre depressioner.. Inte för att jag är depp lr opepp. Vissa saker bara suger och då blir man fett anti.. Mjo..
Men snart är det vår, mucho bien loca senorita!!!

Gaaaahh, nu pallar ja inte skriva mer.
Hatar ändå alla som läser min blogg..
Hahaha, näää!
JAG ÄLSKAR ER! ;D

image79


[ khewgootah dahlaheihstahr ]



Ha en lovely day Peeps!!

//Los Jonis Del Loco

Kommentarer
Postat av: lina

haha, jo har fått tips om den sidan förr, men jag fattar inte ialla fall? vart står det HUR man gör liksom:)?/trögis

2008-03-21 @ 14:21:41
URL: http://elinia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0