Hur mår folk?

Tänk att folk bryr sig så mkt att dom måste kommentera sådär fjortisaktigt på min blogg.
Som igår.
"UPPDATERAAAAAA"
Och ikväll.
"Din blogg har blivit tråkig"
Som om ja skulle bry mig om en sån sak.
Vill man nu så gärna veta nåt om mitt liv mer än det jag skriver i MIN blogg, fråga då för fan lr håll käft.
Det roliga är att jag skulle verligen acceptera den här människans kommentarer om den hade varit lite mindre anonym. Men nu känns det bara barnsligt.
Pinsamt.
Stå för vem du är lr bry dig inte.

Men bara för just den här människan ska jag nu skriva om vad som hänt på sista tiden.
Så att den får nåt jääääätteintressant att läsa och kanske kommentera.
Lr whatever..

Torsdag
tokfylla med vännerna, fick en tomat på ryggen.
Va skitfull, hade tokkul.
Träffade sköna människor, och mer lr mindre störda människor.
Rent ur sagt tråkiga enformiga människor.
Men annars vad det mkt trevligt.

Fredag vakna ja tokbakis, och hann precis packa alla mina grejer från forshaga innan min kära mamma kom och hämtade mig. Va hemma ett tag och träffade min älskade syster och Kalle. Såklart va Amadeus och Elijot där oxå.
Söta små saker :)
Sen drog ja hem till Caroline och hade det mys.

Lördag.
Syster ringde och väckte mig och hämtade lite senare upp mig hos Carro.
Sen hem, fixade med mina fiskegrejer.
Drog ut och fiskade.
Va dock cp-arg ett tag där.
Men det löste sig.
Orkar inte berätta varför. Bla bla bla..
Kvällen kom Elias och Elina, mina kära kusiner.
Vi snackade om festen och spelade kort.
Godis åts det oxå.
Trevligt.

Söndag firade vi min lillasyster Maja som fyller år på tisdag.
Alltså imon.
Men vi gjorde det iaf på söndagen.
Bla bla bla..
Tårtan innehöll banan. Jag blev äcklad.
Drog in till halmstad till Elias boning.
Chillade läget.

Måndag.
Som bajsdåligt hela natten.
Men skit i det.
Vet inte varför.
Men jaja, så äre väl ibland..
Fick en skön morgonpromenad till min praktikplats.
En sportfiskebutik som heter Wittlocks.
Skitsköna peeps.
Bla bla bla..
Va iaf där och tränade på att slappa som chefen sa.
Kom hem därifrån typ kl 22.17.
Och nu ligger ja här och skiter i allt och alla.
För imorgon drar ja härifrån till sthlm.
Mkt härligt!
Lr ja, ja skiter inte i allt och alla.
Jag bara skojade.
HAHA.. Jättekul..

Så nu fick ni alla lite att läsa.
Intressant va?
Grejen är att ja inte pallat skriva i min blogg för att jag har inte pallat helt enkelt.
För jag tycker inte det är någon större mening att skriva om exakt vad ja ska göra en hel dag från att jag vaknar till att jag ska gå och lägga mig. Lr om vad jag äter, lr om den konstiga fågeln jag såg, lr den roliga historian jag hörde, lr om den människan jag träffade på, lr att jag hade en sån tråkig dag och alla mina pengar är försvunna.
Bla bla bla..

By the way, hoppas att ni förstår att jag driver med er?
Lr gör jag det?
Vem vet?
Jag vet.
För det är mitt liv.
Och det är lite intressantare än vad ni vet.
Lr vad ni tror..
För om man nu vill veta vad som händer i mitt liv.
Va inte så jävla bloggläsandesberoende utan ta kontakt era jävla datornördande idioter.
Vi är alla skapade med en mun och öron.
För att prata och lyssna.
Okej att ni har ögon oxå, men använd dom att titta på en människa istället för att läsa om den.
Pinsamt..
Jag hör iaf av mig till dom jag vill veta hur dom mår.
Läser inte folks bloggar om det inte är så att ja inte har deras nr.
Endast då.
Så jag skiter antagligen i ditt liv om jag inte ringer dej?
Do U get the point??
Sug kuk hej då...

Love//Jon

Kommentarer
Postat av: Jen

Blogga för din egen skull gullet, inte för någon annans! :)

2008-03-10 @ 23:37:50
URL: http://summertimes.blogg.se
Postat av: Jonii

Yes Girl ;)
Precis om du :)

2008-03-10 @ 23:39:02
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0