Patetisk,,..

Tänkte att det va läge för mig att va det för en gångs skull.
Har varit så fett off på allt och alla.
Men sen har allt flutit på rätt najs.
Och vissa saker bättre än andra.
Tråkigt att vissa relationer i ens liv bara försvinner sådär för att man tänker lite olika i olika skeden i sina liv.
Men jag är inte ledsen för det.
Ödet kanske ville detta.
Som mkt annat.
Det för mig helt otippat till dagens situation.
Fan i helvete va ja saknar dej Justine!
På ett bra sätt! Satt och pratade med dej för en liten stund sen om lite småskit och vi får varandra att både le och skratta igen.
Och om du bara visste hur ja fortfarande garvar ihjäl mej när jag ser dom där reklamerna med både pingvinen som ramlar genom isen, och den där svarta kvinnan med flabben i Iprenreklamen.
Om du ändå visste hur ja ibland tänker på hur vi hade det och det är det jag saknar.
Allt som vi gjorde ihop.
Allt som vi hade gemensamt.
Fan allt va så sjukt kul och enkelt med dej.
Vi snackade om allt. Verkligen allt.
Vi va fan Yin och Yan.
Du Min Kvinna, Jag Din Man..
Så jävla glad att vi fortfarande snackar med varandra och jag lovar, ja kommer upp snart. Så ska vi återuppliva lite gamla minnen.
Lite Dum&Dummare, Billy Talent och pastasås.. ;)

Men jaja, inte meningen att jag ska tråka ut er med mina happyfeelings ikväll.
För ikväll, så ler jag från öra till öra.
Tänk att saker som känns jobbigt och svårt kan försvinna långt långt bort bara sådär.
Haha, jag kan inte sluta.. Sorry.. ;P

Men titta vad vackert..

image72

Min blogg ser säkert helt fucked up ut oxå, försökte fixa med designen.
Men mitt nät va helt cp.. :/

PussTjaaaaaa!!!! ////Jonii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0