pics från sthlm unt soo typ mjo cirka sådär lr nåt

Fick ju inte upp nåra pics från sthlm igår, så här kommer några inkl beskrivning.

image64

Kom till mässhallen i Älvsjö på tisdag gjorde väl inte så mkt mer än så här, på onsdagen.. Typ..

image65

Dom hade en toalett för normala människor, sen en ifall Sagan Om Ringen folket skulle komma.

image66

Sen blev våran monter rätt najs änna..

image67

Fett Najs!

image68

Fett kass bild, men det här är ju då personalen so to say..

image69

Lite folk ja känner och guidat, från en butik i Sthlm.

image70

Och så träffade jag ju Emelie i fredags, kulkul!

Och det avslutar dagens bildvisning..

Nu till nåt helt annat.
Jag har sagt det förut.
Vad är det med dagens människor??
Varför har dom så mkt problem med allt och alla?
Varför ska man störa sig på andra människor och va så jävla tvungen att säga det till dom för att få nån sorts uppmärksamhet?
Typ som att dom tror att dom är så mkt bättre än andra.
Så jävla patiskt.
Varför svara när jag säger nåt då?
Eller skriva till mig på msn?
Bara dra, för jag har ite tid med tråkiga människor som bryter ihop om nåt går fel eller tydligen måste komma till mig så fort nåt tråkigt har hänt lr mår kasst.
Skit i mig då.
För jag skiter i er!
Er som inte tillför mitt liv ett piss genom att klaga på allt och säga saker som får den här planeten att likna en lekplats för er.
Och ja, jag skrattar åt er!
Det gör jag..
Ni andra, som får mig att le. Även om ni kanske inte ens är några jätteviktiga människor i mitt liv, er ärar jag med hela mitt hjärta.
Människor som ger glädje åt andra, ni är guld värda!!
Er kommer någon aldrig att ta för givet.
Ni är guldkorn i den här sandlådan som kallas världslig rymd.

Med dom orden lämnar jag er..

Peace
Love
Understanding
Respect



Kommentarer
Postat av: Jen

Dagens människor, jadu! Ibland undrar man om varenda jävel har blivit tappade i golvet när dom var små... -suck- men bra att du kommit till insikt... skit i dom människorna, du är värd något sååå mkt bättre babe! Keep it up!

2008-03-20 @ 15:59:01
URL: http://summertimes.blogg.se
Postat av: Jonii

haha jo fan, nåt seriöst fel äre på vissa.. ;P

2008-03-21 @ 08:03:59
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0