Push The Off. Get Me On..

Så försöker man ta sig i kragen och inte gå ut och göra av med massa pengar.
Jag slog näven i bordet och sa nej.
Magnus tvingade med mig ut ändå.
För en gång skull blev det ett nytt place för mig.
BlueMoonBar i Karlstad.
Aldrig vatt där förut så lite taggad va man ändå.
Eftersom ja inte har varken leg lr körkort längre så blev det 10 miuters samtal med vakterna innan jag fick trippa in.
Tror det va det där med att jag sa att jag är Vädur som var det avgörande.
Upp för shot i Rockbaren, och vem stod inte där om självaste Jocke med 2 kompanjoner, varav en är en av våra andra lärare, Crister. Jocke va som vanligt dretpackad och mellan raderna fick han fram några ord till mig.
"-Duuuu Jooooon, fan du måschte schätta SchLUU-tentan på mååndag!!"
Haha sköna lärare vi har ;D
Sen ner mot dansgolvet där vi träffar på våra halvsnygga tyskalärare Jessica.
Hon kände fotografen så vi blev inklämda på några foton med henne i mitten.
Dock så hitta ja inget av dom på vimmelbilderna idag.
Tråkigt :P
Men ni ska allt få prima bevis på Jocke iaf ;)

image59


Well, sen träffade jag Jenny och hennes vänner. Kul med gammalt återseende.
Efter lite asshaking så blev klockan hemgång och vi körde hem Jennifer och hennes kompis.
Jag fick stanna på Statoil och investera i korv. Gött!
Äta bör man, annars dör man.. Sa nån smart jävel nångång.
Jag höll iaf kraftig låda med fönsternerrullning och skrikandes DinMamma-skämt till förbigående.
Mkt Nöjd Jon!!!!
Resten av natten så lånades det ut telefoner till varandra.
Lr ja, Magnus snodde min mobil och jag hans.
Han ringde upp halva min mobillista och tjötade.
Fick typ 30 sms idag från folk som undrade vad jag hade på hjärtat kl 4 i natt.
Jag skötte dock min del av avtalet och snackade om bröst med Magnus ex.
Vetifan vad vi kom fram till bara..
Men skoj vad det :D

Magnus och jag lyckades oxå hamna i skottvinklen den kvällen.

image60

Sen blev det en satans massa plugg hela dagen.
Men känner mig rött nöjd med allt jag lyckats avklara idag.
Får se hur det går på den där tentan..
Pöh..
Sen va vi och tränade en runda.
Trodde aldrig att det skulle gå, mest med tanke på att min jävla hand är helt fuckedup fortfarande.
Men njae, lite blev det iaf..
Ännu mer nöjd Jon!!

Sen samtalades det nyss oxå..
Blöblö..
Vet inte längre va ja ska göra.
Pallar nog inte ens nåt längre..
Vet inte ens vad jag känner för nåt lr något längre.
Har inte tid just nu och ens bråka om saker.
Sista veckan nu, sen hem..
Det är min prio 1 just nu.
Resten löser sig.
Lr inte..
Orka bry sig.
Pallar inte med mer tjaffs iaf...
Sååå, skit i mig bara..
Även om ja inte skiter i dej..

VatosLocos Gringos

//Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0