Shiatzu.com

Satans solsljus..
Eller så får ja skylla på Elias sjukt dåliga fönster som inte fick några persienner när dom fyllde år senast.
För nu sitter jag är, tokfittpigg.. Klockan halv 8..
Gay Gay Gay!
Jag ville ju verkligen legat och dragit mig typ fram till 9 iaf.. Sug..
Och sen från den ena till det tredje så är jag fett nöjd med dagens alla inköp, fetsnygga bralls, en stekhet skjorta, och en alldeles ny och snajsigt fresh skinnjacka.
I'M TO SEXY FOR MY CAT!
Jag är ju lika värdelös på att hålla i pengar som en hemlös heroinist.
Lixom, -Oooh kolla ett par tusenlappar! Det går inte. Borta!!
Men fan, ja kände att ja verkligen behövde bli lite freshness till min stora fest jag langar imon.
Schweinigt Fett kommer det att bli!!
Jag är nästan ledsen över att det är så många människor som missar den.
Speciellt vissa.. Blöblöblö..
Men jaja.. Det löser sig.
Vissa har ju typ valt att ditcha änna.. Så fuck u.. haha Neeee, men illa.. Lite.. Ja..
Jag har ju gjort att tappert försök att spara ut lite skägg och mustasch då oxå.
Och jag känner själv att ja hade lyckats rätt bra.
Självklart är ja ju då tvungen att bara färga mitt skägg och mustasch.
Svart..
Asså, grejen är..
Att jag glömde färga mina ögonbryn, så det ser lite missanpassat ut.
Okej, det funkar. Om ja har solbrillz på mig.
Då ser ja ut som en fransk vagabond.
Nä men rätt snyggt är det, får se om ja rakar av skiten snart.. Typ.. Om en liten stund..

Men från en vagabond till en annan vagabond, såg en film igår.
För andra gången denna veckan.
Den handlar iaf om en kille som kallar sig Alexander Supertramp, och tramp betyder ju vagabond.
Så då är det ju skohylla som ska in på rad 4.
Nej, just kiddin with ya..
Men fan, den filmen. Into The Wild heter den.
Sjukt bra, en av dom bästa filmerna ja sett i mitt liv helt klart.
Bra handling, bra skådespelare, sjysst musik.
Hela konceptet över den filmen är så brutalt bra.
Förstår ni??
För att göra en lång historia kort, filmen går lite ut på att skit i smhället och allt som har med det att göra.
Gå din egen väg, och lär dej lycka.
Thats it, shit, pommfritt..
Loada hem den, lr så kan ni kolla på den på bio om nån månad. Lr kanske nu, vetifan när den skulle börja gå.
Men jaja, just do it..
Grejjt D!

Well, jag överväger att skita i att gå till Wittlocks idag.
Känner att jag inte är riktigt presentabel för diverse kunder.
Jag känner mig lite missanpassad för människor idag.
Men jag har inte kommit på nån verklighetsbaserad lögn på vad ja ska säga för att inte komma.
Fan..
Men jaja, frukost med diverse peeps nu om en liten stund.
Sen får vi se hur vi tar oss i kragen denna dagen..

Printar ner en liten bild på hur jag hade tänkt att se ut på fredag.



Bye then Suckers!
Love//Jon

Kommentarer
Postat av: belladonna

god morgon sovit gott?
jag gillar din outfit

2008-03-27 @ 08:29:11
URL: http://belladonnas.blogg.se
Postat av: Jonii

jadå, och tack tack :)

2008-03-27 @ 08:59:05
URL: http://jonnyloco.blogg.se
Postat av: Caroline

Naaw, söt du är :)

2008-03-27 @ 11:32:30
Postat av: Jonii

Tackar Carro ;)

2008-03-27 @ 18:15:05
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0