Sladda förbi å hångla lite??

Haha årets uttryck Foo Shoo!

Men jaja, jag är mkt nöjd med att det är ännu en lördag i mitt liv som ja vaknar upp utan bakfylla.
Sådär kvart över 9 imorse hoppad ja upp ur sängen och kände mig redo för att ta tag i veckans kommande tentor.
Sådär 5 st som ska fixas.
Man är ju expert på att verkligen göra allt i sista stunden oxå.
Good For You Jon..
Så nu har man precis suttit och fixat i sådär snart 6 timmar.
Känner mig lite mer anpassad för vad som komma skall iaf..
Och idag fyller min kära svåger Kalle 27 tror ja. Lr om det är 26?
Minns dåligt.. tiden går så snabbt.
Men han har ju lyckats med nåt vettigt i sitt liv än så länge.
Lyckats få min älskade syster på fall.
2 kids har dom skramlat fram ur henne oxå.
Usch, det lät illa..
Men ändå, Amadeus och Elijot.
Underbara, dreglande, skrikande skapelser :)
Ja ändå då från 3 år tillbaka har ja fått lite påtryckande av min kära familj om varför ja inte mognar till och skaffar en kvinna och unge/ungar. Men fy bubblan!
Nåt som är säkert att om ja nu gör det så ska det va för livet, gifta sig och va tillsammans för alltid, skaffa ett par snorungar som man kan skämma bort, just med tanke på att man hunnit göra "karriär", (hur ja nu ska kunna göra det inom mitt yrke), men ha ett sjukt bra förhållande och ekonomisk trygghet.
Det är mina värderingar, och känner väl att ja inte har hamnat där ännu.
Ingen stress här inte..
Jag ska ju fylla 25 år snart, en jävla ålder.. Bara 5 år från 30..
Häärligt..
Har väl lite planerat, så ja får väl sätta igång snart.
När ja fyller 28 ska ja haft seriöst förhållande i 2 år.
När ja fyller 29 ska min älskade va gravid med vårat första barn.
Och när ja fyller 30 ska ja va miljonär.
Ja, om det är nån av det motsatta könet som känner att det skulle funka för dom så kan dom ju alltid höra av sig?

Det blir nog bra ska ni se..


Kalle Balle

Nu fortsätter lidandet genom mina böcker.

Keep Up The Good Work Suckers

//Jon

Kommentarer
Postat av: elinor

hej, ta sista chansen och var med och tävla i min blogg tävlingen avslutas ikväll :)

http://littleellie.blogg.se/1204029367_tvling.html

2008-03-01 @ 16:15:17
URL: http://littleellie.blogg.se
Postat av: Lou

Blir det melodifestivalen ikväll? ;)

2008-03-01 @ 16:18:02
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0