Va naken och klistra mini-lådbilar

Jag och min vän Oskar satt och hade tråkigt en fredagkväll..
Ja, ikväll faktiskt..
Obs: Vi håller inte på med droger, utan vi bara vill..

Läs och förundra er över våran enormt begåvade konversation.

oscar säger:
jon
oscar säger:
var r du ?
JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:
haha jag är i halmstad. naken å sitter å klistrar mini-lådbilar. och du mannen?
JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:
haha
oscar säger:
jag är hemma och jag vill spela karate
oscar säger:
(det var erik som lärde mig att man kunde använda karate som en synonym för att dricka saft)

JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:

spela karate? typ saftknarka??
oscar säger:
(dricka saft kom jag på själv, som en synonym för att bli stenad)
JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:
haha
JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:

du vill ha knark asså? vilken typ är att föredra en kväll som denna?
oscar säger:
jag har ju inte fått testa grönt än vafan så jag vill ha de men de verkar ju jävligt lätt
JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:
lätt på det sättet att du inte får den ångesten du vill ha, och svårt att få stånd? lr lätt på det sättet att du inte somnar så avdomnad som du gärna vill efter en 3.5 folkis?
JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:
haha
oscar säger:
fast det smartaste om man vill bli stenad är väl att bli kvinna och flytta till irak och sen knulla runt
oscar säger:
hahahahhahaha
oscar säger:
kan inte ens erik få tag på grönt så lär ju inte jag kunna
oscar säger:
dräför ska du komma hit med det
JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:
ett litet kärlekssamtal om knark sådär på tumanhand mellan 2 killar i trotsåldern lixom
oscar säger:
jamen precis haha haha
JonnyLoco_Vs_Thegirl (?̪●) ( jonnyloco.blogg.se ) säger:
nästan så man vill klä av sig lite grann och klistra fler mini-lådbilar..


OCH OCH OCH OCH OCH!!!!!
Nu är det nån som gör mig galen här denna sidan dalälven..
Du Juicy.. Ja vet..
Tro mig. Ja vet..
Ojämförbart..
Och Juicy, som för övrigt är i Sthlm och ska kolla Stephen Lynch.
Så därför ger jag er ikväll.

Stephen Lynch - Grand Father





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0