Ååå HUMOR...

En gång för länge sedan levde det människor i grottor.
Men för inte riktigt så länge sen så hade jag och Ällx humor.
Hon försökte bräcka mig en gång.
Jag ägde dock henne.

Alex:

"meen vafan...skriv en bok din tok! Ooh det rimma...im good!
Du? bräcka mig? vakna du sen lr? never ...:P
Ja va e bättre..spela shack med kungen och vinna...Hmm.. Åka piratskepp med Jack Sparrow..
Ha sex med P!nk..finns ju huur mkt som helst...gå på en konsert där alla band man älskar kör en låt var och varenda en är din favvo låt av respektive band...dricka en kall öl på toppen av mount everest i underkläder (du färdades dit i helikopter för just det syftet enbart) gå på månen och din astronaut hjälm var fylld med ljuvlig musik av bullet for my valentine...I could go on forever ..beat that dude!"

Och jag kontrar:

"haha ja ha redan börjat på min.. bok asså! :P
nä ja måste erkänna, du hade lyckats vaska fram ett antal diamanter där.. ;) ;) speciellt konserten ;D
d hade vatt bästa!
Men tänk dej att alla banden spelar på din begravning, fastän du är inte död, utan har sex med Pink samtidigt i kistan, som befinner sig på piratskeppet, och Jack Sparrow håller minnestalet för dej.
Och efteråt så avslutar BFMV, nakna, serverandes öl till dej, när alla upptäcker att du inte är död, och ölen är dessutom kyld på Mount Everest, av någon som frös ihjäl i sina underkläder, bara för att allt skulle vara perfekt för dej!
U are defeted Bitch..
DEFETED!!!! ;D"

Kommentarer
Postat av: Alex

Utan min början hade det inte funnits nåt avslut för dig dude. U suck.

Och jag vet inte hure e me dig men det där va faan längesen and i have grown! Vart hitta du det där anyways, på nån stentavla nånstans lr? ;)

Och din kommentar på min blogg hade inte ett rätt. Du fantiserar för mkt Jon. Vässning!

2008-11-09 @ 22:39:10
URL: http://candyhoe.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Det stavas defeated. Mvh Språkpolisen

2008-11-14 @ 02:33:00
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0