Damn...

Ja vet.
Jag är skittråkig.
På gränsen till torris.
Eller njae..
Vadå, varför ska man ställa upp för folk hela tiden?
Göra det och skriva det och sätta på den där..?
Oj, slant på nån tangent...
Men det är ju lite så.
Man ställer upp för folk till höger och vänter utan att man kanske riktigt tänker på det.
Och utan att dom riktigt tänker på det.
Hmm, lr så gör man kanske inte det.
Det bara lät bra.
Well then mina små barn.
Fredag idag.
Vilket är en dag som alla andra dagar förutom att det är en sån dag som inte riktigt är som alla andra dagar ändå.
Utan en fredag är lite som en sån dag som är motsatsen till en måndag.
Då ska man väl säga att det inte är nåt fel på måndagar.
Det är ju oxå en helt fantastisk dag.
Om man nu kanske har en måndag som är lite som en fredag.
Fast rätt sällan att en måndag är som en fredag.
Men man borde egentligen ta alla dagar som en vanlig dag och typ förstå att man kan faktiskt göra vad man vill även på kanske en måndag, som man till exempel kan göra på en fredag.
Typ att när man går från jobbet säger till sina arbetskamrater, "Trevlig helg!".
Eller typ, "Ikväll ska ja nog festa till det med en oxfilé och en flarra rödtjut".
Bara för att folk ska undra om man är schizofren.
Livet blir lite mer intressant.
Det jobbiga är lite att man inte kan göra samma sak på en fredag.
Typ. Säga till sina arbetskamrater, "Fan va jag hatar den här dagen, nu är man inte ledig på 5 dagar".
Eller fråga folk, "Hade du trevligt i helgen?"
Eller typ säga till sina polare, "EEEYY fan va ja ska bli chewbaccapackad ikväll asså!!"
Me fan, det kan man ju iofs säga på en fredag.. hm..
Njae, det är nog bäst att hålla sig till sina dagar.
Jag ska iofs njuta av den här fredagen mitt ute in the middle of nowhere på mitt jobb.
Kanske leva lite on the edge och skaka colalight-flaskan innan ja öppnar den.
Äta båda godis och chips, SAMTIDIGT!
Ställa klockan på typ 4 i natt och gå upp och röka en cigg?
Oho...
Now we're talking...

Nä så atte..
Goin Rich Bitch!

Tycker det är najs när folk skriver om mig på sina bloggar.
Det är sjysst!
Då blir ja glad.
Speciellt när folk saknar en och sådär.
Sen när folk skriver att jag gör roliga saker och sådär.
Ja, helt enkelt.
Nåt sånt.
Jag är cool kisse.

Droppin Out //J.Lo


Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHA! Schitzofrena människa. Minns du när du jobbade i ödemarken o brukade ta sällskap av mina samtal? Det va tider det^^

2008-11-28 @ 23:35:19
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

ja va fan har dom tagit vägen? :P

2008-11-29 @ 09:33:15
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Pauline

No idea^^

2008-11-29 @ 11:17:15
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: J.Lo

haha well, vi får väl ta ett samtal nångång :)

2008-11-29 @ 12:37:29
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0