ey va gick fel?

Apropå dansband.
Så sitter jag och kollar på dansbands-em.
Jag har aldrig mått mer gay.
Det är nog det svenskaste (okej ja vet att det heter mer svensk än ) som finns.
Så jävla fail.
Men folk gillar ju det apperently.
Ungefär som en religion.
Dom måste ha nåt att tro på helt enkelt.
Och på nåt skruvat sätt så finns det folk som tror på dansband.
FORTFARANDE?!?!?!
Sick....

Oooohyes baby!
Ja köpte massa nya kläder idag.
EN fet hoodie, och sen en brutal jacka.
Nu ha ja inte direkt några bilder på dom när jag har dom på mig.
Men tydligen ser ja ut som E.T.
Eller en eskimo.
Kul.
Jag litar inte på människan.
För ja vet att ja e skeeeetasnygg.

Slänger väl upp några pics från the homepage. www.patagonia.com






Kommentarer
Postat av: Emilia

meeeeeeer utomjording/et/eskimå! FINA GREJER

2008-11-17 @ 23:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0