hmpf.. livet..

Vad är meningen med livet?
Att va lycklig.
Är man det, så slipper man va olycklig.
Och då har man helt plötsligt hittat meningen med livet.
Är du olycklig, så bör du ju verkligen tänka över det hela.
Men från en sak till en annan.
Jag är verkligen sjukt bra på att va ensam.
Men jag saknar något.
Någon.
Eller rätt många.
Men jag hade verkligen gillat att ha någon sådär speciell nära mig just nu.
Nån som man kunde glo en rulle med, kramas lite med.
Flumma lite, peta på, sova jämte.
Det hade varit soft.
Dock så måste det va en girl.
Killar e för håriga.
JA NEJ!
Dom får inte va helkroppsrakade.
Men fan, den där najsiga närheten som man bara kan ha med en girl.
Det hade varit soft.
Just idag.
Ikväll.
Inatt.
Imorgon.

Men den gubben går ju inte.

Idag är a iaf kind of på bra humör.
Fått en lght.
Dock lite out of in the bushness.
Inte inne i Halmstad som ja gärna skulle velat haft den.
Men soooo, åka pendeltåååååååg jag är en looooooser baby, har inget körkort.
Får slita mitt ass på den satans bussen tills ja hittar en lya nära halmstad.
Vilket för mig in på föregående tal.
Att tänk om man hade hittat en soft girl som man kunde hänga med, slåss och ha d soft.
Inne i city.
Då hade ju livet varit suveränt löst.
Men jag jagar inte.
Eller som ja å Fia kom på om man sätter KL framför alla ord.
Så blire ju Klag klagar klinte.
Vilket låter hysteriskt kul.
HUMOOOOOOOOOOR!

Men nu ska ja fixa käket och kanske binda lite flugor. :)
En helt vanlig gaykväll i mitt ensamma liv. :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lite stolt är du över mig allt :) Och vart har du fått lgh :) ? Själv har man ju fått värsta erbjudandet om en ny, eller två nya, eller tre nya, eller tjugo nya. DU FATTAR vart jag vill komma. JAG ÄR BÄST

2008-11-03 @ 19:47:12
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du kan få en tvåa :)?

2008-11-03 @ 21:42:11
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja nä.. det är skitpissigt system med att få lägenhet i Halmstad! Visserligen hade vi fet tur med att få en tvåa mitt i stan, men nu 7mån senare är man fett trött på stadslivet och utelivet som man ändå inte utnyttjar. Men för att få vår trea vi flyttade in i igår så måste man ju tydligen ändå stått i kö på hfab sen dec 2005^^ alltså 3 jävla fu*king år! Heeeelt sanslöst...

2008-11-04 @ 07:05:35
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0