JA MÅ HON LEEEEEVAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

HippHipp Hurra!

Det va en kall oktobe.. Nej, Novembernatt för ca, nej EXAKT 21 år sedan.
Pappa Börje hade precis halsat sin sista bärs på BB och mamma Rosy blev färdigtorkad av en sköterska.
En liten blek och fet skapelse hade precis lämnat det inre och kommit ut till denna underbara värld.
Ändå kunde hon inte sluta skrika.
Ungjävel...
Åren gick och hon fick säkerligen va me om det mesta.
Första gången hon cyklade på en pensionär.
Första gången hon hittade döda djur vid sommarstugan.
Första, andra och tredje gången hon fick rengöra Pappa Börjes AK4:or lr AK7:or lr va fan dom nu heter.
Hon lärde till och med sig att använda internet.
Och så en vacker dag mötte hon en ful filur, lika ovanlig som henne själv.
Ja, nu tror ni säkerligen att dom stannade upp på en sommaräng och kysstes där i deras vackra möte.
Men icke, dom träffade på Efterfesten.
Alltså ett prima nätragg som man kallar det på svenska.
Whatever.
Men efter några månader så begav sig denna ädle prince of assdestruction upp till Gävle där denna Skit (Poop) ägde både det ena och andra.
Till mesta dels sina grönfärgade fingrar och händer.
Det enda ja direkt minns av denna kvällen va när du stod och tryckte dit feta ass mot mig på dansgolvet.
Skämt åt slidan.
Du har ett najs ass.
Dessa möten fortgick och vi blev lite som Micke och Molle.
Jag var en räv, och hon va en blandras.
Eller nåt.
JAAAA, du får va räven om du vill Fia.
Tiden gick, och även om vi nästan allit är minst 66,6 km ifrån varandra, så har vi nästan snackat med varandra varje dag,
Och jag säger det när jag menar det.
Eller tvärtom kanske..?
Det finns INGEN som ever gonna take her place!
Hon är fanimej jävligt unik.
Vet att folk vill va som henne.
Men dom kommer die tryin.
Så därför så är den här dagen hennes dag, som typ nästan alla andra dagar är oxå.
Men speciellt idag!
För det är Fia Hellstadius födelsedag.
ÄLSKAR DEJ FIA!!!! :)

Åååå så bjuder vi på lite minnen.






Kommentarer
Postat av: fiiiovic

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHH

vad fiiiiiiiiiiiint. jag blir rörd. nästan.

eller äh, igentligen TYCKER JAG BARA DU BORDE

TA DITT FETA ASS (där fick du tillbaka) OCH

KOMMA HIT SNABBT. hoho, jag älskar dej (inte riktigt men nästan.. igentligen tycker jag nog bara att du behöver klippa dej)



nää klart jag älskar dej tillbaka. tack för denna fina tillställning. tandställning. you name it.. snart ses vi :)

2008-11-24 @ 13:16:49
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0