MEEEN MORSAN DÅÅÅÅÅ!!!

SLUTA LÄSA MIN BLOGG MAMMA!!!!
Det komma bara sluta olyckligt osv osv..
Nerå du får läsa.
Du tycker ju den e skitkul tydligen.
Eller som du sa ikväll, -Jag vet ju redan att du är sjuk i huvudet.
Fan, morsan..
Hon känner mig..
Det roliga är ju att hon från och med det där inlägget ja skrev för ett tag sen om henne, så har hon börjat visa min blogg för alla sina arbetskamrater.
Vilket i sin tur leder till att dom visar den för massa annat folk.
Men vadå, va gör det?
Inte en jävla skit.
Varför snöar ja in på det här då kan man undra?
Jo, så här äre. Hmm...







Nääää..
Det va nog inget..


Men såatte det va ju Halloween igår för er alla kids som inte vet.
Jag vet ju att det är en hel del som lyckats ta reda på den här faktan själv och därefter spökat ut sig så fint det bara går. Visa missuppfattar dock hela poängen och kommer inget vart i livet förutom attd dom får en massa saker att minnas och gråta över.
Eller skratta.
Oftast gråta.
Men kanske skratta.
Då äre alltså skitnödig som ska in på rad 4.

För att göra det här inlägget lite mer humoristiskt så ska ja bjuda på en riktigt rolig historia som kom till att bli minnet för livet för en ung flicka.

Jag gick på internatskola för 2 år sedan. Nere i Blekinge.
Det blev höst och jag hade träffat en sweet little asiangirl som ja typ va tillsammans med.
Eller ja, nåt i den stilen iaf.
Grejen va att hon va oskuld. (Som ja så fint flikade in här nu kände ja.)
Men jaja, whatever. Fakta nr 1 iaf.
Så rätt som det va så va det Halloween en helg.
Fylla stod på schemat sen tidigt den dagen och jag hade duktigt gjort mig otroligt vacker denna dag.
Jag hade i vanlig ordning lyckats däcka 2 ggr innan halv 7 på kvällen och nångång vid den tiden dök då också min "asian girlfriend" upp.
Hmm, vafan skrev ja så för??
Eh jaja, min "flickvän" dök iaf upp.
Jag va full, hon va söt.
Vi made out, drog in på mitt rum.
Clothes off. Snabbt samlag.
Alltså, hon blev av med sin oskuld.
Numera tillhör den roliga faktan att ja hade min fulla mundering på mig under fullbordat samlag.
Ja sa väl att ja va vacker?
Föreställ er nu.
Freddie Mercury Goes SagoPrinsessa On Crack.
Vet ni inte vem Freddie Mercury är så GOOGLA.
Sen om ni inte vet vad SagoPrinsessa är så googla det med.
Vet ni inte vad Crack är så sök på Wikipedia.

Jag passar på att va kärlekfsull och lägger upp en bild på mig hur ja såg ut denna afton.

Pusshej!

Äcklig gubbe

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha Mr jag-dissar-fulla-glada-människor-som-vill-diskutera-meningen-med-livet-bara-för-att-vinflarrorna-tog-slut-och-jag-är-as-kalas fett jävla dryg dåligt jag hade ju säkert massa super vettigt att berätta för dig men nää De dissa ju du. Jon kirrar då inte biffen

2008-11-02 @ 20:41:52
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: J.Lo

ne tyvärr.. den gubben gick inte Johanna...

Bara snälla flickor belönas.. ;)

2008-11-02 @ 20:42:43
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha som om du gillar snälla flickor:p BS foo shoo.

2008-11-02 @ 20:49:38
URL: http://johannasporre.blogg.se/
Postat av: nettan

det ska va kvinnor för att världen ska gå runt. och bloggen=) jag är i alla helnöjd att det blev bra, och framför allt, att DU gillar bilden =)

2008-11-02 @ 21:04:23
URL: http://nettandeluxe.blogg.se/
Postat av: Sigrid

AHAHAHAHA. Vad sexigt!

2008-11-02 @ 22:10:28
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Pauline

Men lille TJ!

Vad tror du att du har för några läsare egentligen? Som inte skulle veta vilka alla dessa stora människor du skriver om, är^^ Sluta klandra dig så hårt, det ÄR en och en annan allmänbildad människa som läser din blogg :)

2008-11-04 @ 07:01:41
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0