såatte....

Nä om man skulle ta å pallra ner sina feta fingrar på det satans tangentbordet?
Jo det verkar ju inte mkt bättre.
Jag ber om allra största förlåtelse om jag inte varit sådär noggrann med att torka mitt snor när jag somnar på bussen.
Oj, nä just det..
Det va ju inte riktigt det ja skulle skriva.
Men hmm, Sigrid ditt otacksamma offer.
Jag är inte kär i någon.
Men det hade ju varit jävligt kul om man någon gång kunde bli det i någon kanske hade varit bra för en.
För att dom senaste gångerna man varit kär så har man ju verkligen kammat hem storvinsten.
Eller inte...
Sådär Sigrid, är du nöjd med mitt svar??
Gå å lägg dej nu..

JAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
Folk kanske undrar vad ja menade med det ja skrev sist.
Va ska man säga då?
Vetifan.
Lika bra att ta saker som det kommer så får man väl se va som händer i ens liv.
Undrar hur fan ja ska ha tid med någon annan än mig själv ändå.
Möjligtvis under vintern kan det ju va mys och ha nån.
Men sen är det ju typ vår redan i februari.
Och då har ja inte tid.
För då måste ja typ jobba, lite.
Sen är jag ju en nörd och gillar att fiska.
Eller jag gillar inte det, JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DET!
HAHAHAHA

Fan va gay..
Men så äre.
Jag är en hemlös flugfiskare.
Och så ska det fortsätta.
Fast snart har man ju lägenhet i bushen.
Vilket är lite najs.
För då slipper man typ träffa massa folk.
HAHAHAHA
Låter oxå gay.
Men fan, ja e trött på mänskligheten.
Samhället i sig.
Spräng er själva i luften va.
Nämen, d finns inte så mkt hopp om framtiden.
Så därför tar jag vara på mitt eget liv.
Yes foo shoo.
Men snart ska te norge och svina.
Mest full.
Eller inte.
Ska bli kul och träffa Kim och Linda.
Som tydligen ska bli föräldrar.
Fiiifaaaan va vuxet.
Sen ska ja väl dra å hänga lite med Fia.

Nu kommer lite humor.
För ett tag sen så fick ja sparken från ett jobb.
Inget superjobb, men rätt tacksamt.
Bra cash och ja behöver typ inte göra ett skit.
Men i vilket fall som helst så fick ja sparken.
Via sms.
Det va kul.
Well, ja fick tillbaka jobbet.
Typ igår.
Så ja är här å jobbar nu mitt ute i bushen.
Passar fiskar.
Typ.

Ja det va väl allt.

Johanna är ett dåligt ligg.

Jag vet inte.
Men det låter kul.
Typ som en låt av Håkan Hellström.
Vilket gör mig illamående.
Alltså Håkan.

Usch..


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag ska ju dricka vin! SOVA?! Pah, det är till för rookies!

2008-11-13 @ 23:39:32
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Pauline

HAHA! De som inte kan tolka dina inlägg... ja jag är inte en av dem o just därför kommenterar jag inte heller så ofta. Du hittar någon fin dam snart TJ, men du får nog ge med dig året om i så fall.. en vinterperiodare är nog svårt att få tag på^^

2008-11-14 @ 23:03:00
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0