sedär ja..

ÅÅÅÅ!
Min lilla ÄlsklingsFis ha landat i norgeland nudå.
Klart hon va tvungen att inviga en norsk toa.



Good Girl!




Jaha, världens mest döda dag på jobbet idag.
Gjorde fan 3 knop.
Minus 3 knop.
Likamed.
Nada zippo.
Men trevlig hade ja ändå, d kom lite folk å drack kaffe med mig.
Då får man överskottsenergi.
Men inte jag.
Fastnade på kontoret.
Gjorde massa beställningar på grejer.
Några nödvändiga.
Några mindre nödvändiga.
Jag kommer va fattig den här månaden.
Vilket är kul.
Det är kul att äga.
Saker.

Och ja ska va Pappa Jon i helgen åt Emilias kissekattunge.
Det blir...
Intressant..
Så på torsdag kör vi intro på passning och fixar middag och pratar allvar.
Yaaaaaaam!

Pussnatt

Kommentarer
Postat av: Emilia

du menar alltså att jag måste vara allvarlig? du vet shär med värsta striktafacet och allt? ;)

2008-11-04 @ 22:56:37
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Lovisa

duuu kommer aldrig släppa katten :)

2008-11-05 @ 13:45:08
Postat av: JayLoow

pöh, vi får se.. hade iofs vatt mys me en liten kiise :P

2008-11-05 @ 14:00:38
Postat av: Emilia

JAG VISSTE ATT DU VILLE HA HENNE. MIN PLAN GÅR SÅ JÄÄÄÄVLA FIIIIIIIIIIIINT.

2008-11-05 @ 14:41:15
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0